|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Babybikini fra EllosJa babybikini var i allefall ikke en ting jeg savnet i butikkhyllene da jeg handlet babyklær |
|
|
|
|
|
#2 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Babybikini fra EllosDet er bare til å la være å kjøpe det. . . Men dessverre så er det folk som hamstrer villt med en gang slike ting kommer på tilbud, og da er vi på en måte like langt.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Babybikini fra Ellos
Akkurat som jeg selv hadde planer om å skrive.
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Babybikini fra EllosGodt at de fjernet dem, i det minste. Babybikini er så unødvendig at jeg får ikke sagt det en gang.
|
|
|
|
#5 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså, hvorfor det? Man står helt fritt til å kjøpe her i verden, kan ikke skjønne at dette egentlig er noe sak. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Jeg ser helt andre ting i min glasskule. Jeg tror "naturlig" moten kommer til å vare lenge. Med langt hulderhår, nakne barn, lin, bambus og silkeklær. Jeg tror sex ikke selger så mye lengre, det som er hot nå er gammeldags strippeshow med dusker på brystvortene (brystknoppene, anyone?
Jeg er ikke enig her. Det at ei jente, et barn har på seg en bikinioverdel bør ikke gi normale mennesker et inntrykk av en attråverdig seksualpartner. Så vidt jeg husker om seksuelt misbruk av barn, er det helt andre ting som er faren. Typisk eksempel er de overgrepene som er avdekket i regi av den katolske kirke. Hysj-hysj-mentaliteten som sier at slike ting skjer da ikke her! Og det er sikkert barna som lyver. Jeg tror i alle fall ikke at grunnen til misbruket er at korkappene er så voldsomt sexy.
Jeg er enig med deg at det er uheldig med en skarp kjønnsdeling, fordi det presser barna inn i roller som blir veldig stive og ufleksible. Men jeg synes det er en annen diskusjon enn det Mim diskuterer over her.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 25-07-08 kl 23:45. Årsak: Endret siste setning i svar til Mim |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Sv: Babybikini fra EllosOi! Her var diskusjonen virkelig i gang ja. Så fint
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008) Sist redigert av Fru Snurp : 26-07-08 kl 00:01. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Babybikini fra EllosDette med bikinitopper har alltid vært en viktig sak for meg.
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#11 |
|
ekstremt trøtt
|
Nå skjønte jeg ikke helt hvorfor du qoutet mitt innlegg for jeg er jo enig i at det ikke er noe stor sak at ungene har bikinitopp på seg.
|
|
|
#12 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Babybikini fra EllosJeg lar meg ikke hisse opp av overdel på bikini på små unger, når de har blitt noen få år er det ofte stas å kle av og på seg, prøve forskjellige antrekk, og en bikinitopp blir en del av det.
|
|
|
#13 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Jeg synes det er stor forskjell på en todelt badedrakt/tanktop til en 3 åring (eller større) som de har mulighet til å velge selv og en bh-topp (iform av en stripe) til en baby. Ta en titt på bildet i artikkelen igjen...
|
|
|
#14 |
|
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
|
|
|