Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Min egen kjeller-vaskerom-bad-oppussingstråd med bilder

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-08, 23:07   #21
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min egen kjeller-vaskerom-bad-oppussingstråd med bilder

Oi. Det ser ganske stusselig ut idag, men jeg har ikke noen problemer med å se potensialet her. Dette vil bli et stort og flott vaskerom/ bad! Gleder meg til å følge med videre. Lykke til!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 01:31   #22
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg følger med og det blir spennende å se resultatet

Gammel 25-07-08, 10:32   #23
Left
Passiv

Standard

Hva sa den nye rørleggeren?
Dere har ikke rørleggerlinje i nærheten da?

Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 15:36   #24
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hva sa den nye rørleggeren?
Dere har ikke rørleggerlinje i nærheten da?

Den nye rørleggeren har ikke kommet med pris enda.
Mannen begynner rivingen når han har fått ut en senebetennelse i skuldra si.

Gammel 18-08-08, 22:01   #25
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har vi fått ny pris, og den har sunket med svimlende 50 000 kr.
Så nå er vi plutselig forespeilet en pris på 30 000 for rørarbeidet, med mindre de skulle støte på noe.
Mannen har sånn smått begynn rivingen, for han må klargjøre endel ting til de kommer 25 august.

Gammel 18-08-08, 22:04   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, så spennende! Og for en prisreduksjon!?!?!
Tror et der blir veldig bra. Stusselig utgangspunkt, ja, men da blir det jo bare så mye bedre etterpå

Hva har dere tenkt da? Av interiør og sånn?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 22:05   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en vidunderlig tråd! Gleder meg til å følge med framover.

(Har nemlig et liknende rom sjøl som vi med tid og stunder skal gjøre til bad/vaskerom.)

Gammel 18-08-08, 22:07   #28
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Jeg har tenkt:
To av veggene "slammes" med hvitt murpuss sånn at de blir sånn gresk-grove (bra forklaring )
I et hjørne må vi skru på ei "hjørne-respatex-plate" (gjennomsiktig), som står litt ut fra veggen (kul effekt). De to andre veggene må nybygges og jeg vurderer kul tapet opp mot malt smalpanel. Panel vil kreve en viss "romantisk" stil i resten av rommet og jeg er usikker på akkurat det. Så det er kun gulvet som flises tror jeg. Og det er det jeg vet nå.

Gammel 18-08-08, 23:19   #29
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skriftlig tilbud, ja? Med avtalt slingringsmonn, ja?

:skeptisk til håndtverkertilbud:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 00:54   #30
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Er dere ferdige med vaskerommet?? Hvordan ble det, eller hvordan erdet nå?

Gammel 11-12-08, 11:05   #31
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Er dere ferdige med vaskerommet?? Hvordan ble det, eller hvordan erdet nå?

Bra du spurte. Vi har brukt 52 000,- på rørlegger og støpt nytt gulv, men så er det finanskrise her i heimen. Rørleggerene møtte på problemer selvsagt...
Vi skal snart få satt opp ny vegg ut mot gangen og så er det bare å begynne å sette av penger, sånn pø om pø...

Gammel 12-12-08, 12:55   #32
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Spennende!!! Ting tar tid og Roma ble ikke bygget på èn dag!
Det kommer til neste år uansett!! Flinke dere er!

Gammel 12-12-08, 15:50   #33
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så kjedelig at rørleggeren møtte på problemer.

Er spent på hvordan det ferdige resultatet blir etterhvert.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.