|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
| Se resultatene: Hvor ofte gjør du reint i huset? | |||
| En sjelden gang iblant |
|
28 | 15,56% |
| 1 gang i mnd |
|
11 | 6,11% |
| 1 gang hver 3. uke |
|
13 | 7,22% |
| 1 gang hver 14. dag |
|
45 | 25,00% |
| 1 gang i uka |
|
56 | 31,11% |
| 2 ganger i uka |
|
9 | 5,00% |
| 3 ganger i uka |
|
4 | 2,22% |
| 4 ganger i uka |
|
1 | 0,56% |
| 5 ganger i uka |
|
1 | 0,56% |
| 6 ganger i uka |
|
1 | 0,56% |
| hver dag |
|
6 | 3,33% |
| aldri |
|
5 | 2,78% |
| Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?
Bidrar med mitt preg og svarer at jeg "glimter til" med husvask - iblant...
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Alt for sjelden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Jeg gjør aldri rent, men vaskehjelpen kommer hver fjortende dag. Jeg må sjølvsagt støvsuge og tørke opp storesøsters mange melkesøl fra gulvet og slikt, men jeg har ikke tatt i ei vaskebøtte på over ett år.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Nekter å svare
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Vi har vaskehjelp som kommer hver uke og vasker gulv, tørker støv og vasker badene. I tilegg tar hun vinduer ved behov, søppelskap osv. ved behov. Vi støvsuger kanskje en gang per uke utenom dette.
|
|
|
#6 |
|
Einsam
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Støvsugeren er i bruk minst annenhver dag, om ikke oftere. Gulvene vaskes en til to ganger i uka, støvtørking ikke hver uke kanskje, tar litt etter litt. Skikkelig grundig vask hvor alt tas samtidig pleier skje max en gang i mnd, bortsett fra kjøkkenet, der vaskes det konstant. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Jeg vasker huset en gang i uken, i tillegg blir det litt flekkvasking, støvsuging og swiffring dann og vann og ved behov. Bad og toalett tørker jeg over sånn mens jeg pusser tenner og kjøkkenet blir jo forsåvidt shinet når middagskoppene settes bort. Er det behov for å vaske golvet så gjør jeg det. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Jeg mopper en gang i uka eller kanskje hver 14. dag. Jeg støvsuger ikke innimellom heller, men koster opp brødsmuler og middagsrester på kjøkkenet om kvelden. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?I teorien vasker jeg hus annenhver onsdag-da har jeg fri. I praksis? Tja, kanskje litt sjeldnere |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Med to hunder og mange barn og katt, må det støvsuges nesten hver dag i hovedetasjen.
|
|
|
#14 |
|
Livsnyter
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Her summer humla hvis vi skal ta ansvaret alene så vi har innsett at vaskehjelp en gang i uken er vår løsning. En veldig god investering for husfreden og humørets skyld ... og for ikke å snakke om hygienen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Vaskehjelpen kommer annenhver uke og tar hele huset skikkelig. Jeg støvsuger noen ganger i uken, drar over badet og tørker litt støv her og der innimellom. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?
|
|
|
#18 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Tar typ skippertak hver 14. dag eller så, men smårydder en del innimellom - det er gjerne vaskinga som blir skikkelig tiltak innimellom!
|
|
|
#19 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Jeg støvsuger hver dag og rydder flere ganger om dagen, men vaske gulv og tørke støv gjør jeg bare en gang i uken eller ved ekstremt behov. Pr nå er det jeg som gjør alt husarbeidet, jeg ser for meg en forandring på det når jeg begynner i jobb igjen.
|
|
|
#20 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Skulle gjerne gjort det oftere, men det blir en gang i uka. Kjøkken og bad tas noe oftere.
|
![]() |
|
|