|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du noen gang prøvd/tatt stoff? | |||
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
154 | 68,14% |
Ja |
69 | 30,53% |
Dustepoll (denne må vel også med?) |
3 | 1,33% |
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du prøvd stoff?Er dette noe dere syns er greit å legge ut om i et åpent forum, dere som har forsøkt det ene eller det andre, mener jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Teller ned
![]() Sv: Har du prøvd stoff?Nei, det har jeg heldigvis klart å holde meg unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du prøvd stoff?Det er 18 år siden, så det spørs nesten om det teller. Og det var hasj, noen få ganger og det funket definitivt ikke for meg. Jeg er altfor sosial og ekstrovert til å sette pris på å være innelukket i en egen fniseboble. Jeg tilhører et miljø der veldig få har prøvd noe som helst. Vi har holdt oss til sex, alkohol og rock n'roll.
![]() |
#24 |
Nattrangler
![]() Sv: Har du prøvd stoff?Har aldri prøvd og ikke har det fristet eller.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du prøvd stoff?Nei aldri. Inkludert hasj, som jeg setter i samme kategori. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Har du prøvd stoff?Da jeg var yngre og mindre klok hendte det at det ble delt jointer. Men ikke i "voksen" alder. Dessuten var det ikke så morsom effekt av rusen etterhvert, heller. Først fnising, så kanonsulten, for så å sovne. Og så er man i kunstig ammetåke i to uker etterpå. Det fant jeg virkelig ingen mening i.
Amidatter '06, Amisønn '08 "Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon Sist redigert av Ami : 19-07-08 kl 21:16. Årsak: harry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du prøvd stoff?
Jeg regner det vel som stoff, men jeg omtaler det ikke som stoff. Når folk snakker om stoff tenker jeg tyngere saker.
Enten var dette en helt feil formulert setning, eller så er du nesevis.
![]() |
#28 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg har ikke noe problem med at folk får vite at jeg har prøvd hasj.
![]() |
#29 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du prøvd stoff?Nei, jeg har aldri prøvd. Jeg har aldri vært på fest eller i miljøer hvor noen har røyket hasj heller (i hvert fall ikke som jeg var bevisst). :beskyttet oppvekst: Det nærmeste jeg har vært et-eller-annet var da jeg ble stanset av en eldre mann da jeg var på byen som 15-åring og han spurte om jeg ville ha "hei-go-go"-piller (hva nå det var, liksom).
![]() |
#30 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du prøvd stoff?Jeg ville vel heller brukt betegnelsen narkotika, tror jeg. Som flere andre regner jeg "stoff" som tyngre narkotiske stoffer, GHB, amfetamin, kokain og heroin, ikke hasj, marihuana og khat.
![]() |
#32 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du prøvd stoff?Har aldri prøvd. Ikke bittelitt hasj en gang.
![]() |
#33 |
Fola Blakken
|
Jeg tror ikke en evt ny arbeidsgiver ville søkt opp "nolo", så det hadde ikke bekymret meg å fortelle det på et nettsted der jeg bruker nick.
![]() |
![]() |
#35 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Har du prøvd stoff?Nei, har aldri prøvd.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Har du prøvd stoff?Jeg har aldri prøvd noen form for narkotika, nei.
Jeg bruker ikke signere jobbsøknadene mine med "Teofelia", så det tror jeg ikke jeg ville hatt betenkeligheter med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Nattrangler
![]() Sv: Har du prøvd stoff?Jeg må fortelle at jeg ble veldig stolt av min datter og venninna hennes da de var på besøk hos noen kamerater. gutta skulle egentlig kjøre dem hjem, men det gikk ikke så lange tiden før det kom en melding til pappan med spørsmål om det var alkohol i tuborg, mannen svarte at det var det, og da kom det en ny melding om at da måtte vi hente dem fordi de drakk tuborg der, mannen skrev at han hadde tatt en øl til maten og jeg en baileys, men at de skulle sende melding da de ville hjem for da skulle han bestille taxi til dem. Det gikk ca 15 minutter før det kom en ny melding hvor det sto, ring å bestill taxi nå, her sitter de å tar seg en joint og vi vil hjem, går til taxisentralen nå. Synes det var flott av de to jentene å vise at de tok avstand fra dette ved å gå derfra.
![]() |
#40 |
intro
|
![]() Sv: Har du prøvd stoff?Nei, det har jeg ikke. Det skulle virkelig ha tatt seg ut - jeg som langt fra er i stand til å røyke en sigarett engang.
![]() |
![]() |
|
|