Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du prøvd stoff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du noen gang prøvd/tatt stoff?
Nei 154 68,14%
Ja 69 30,53%
Dustepoll (denne må vel også med?) 3 1,33%
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-08, 21:01   #21
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du prøvd stoff?

Er dette noe dere syns er greit å legge ut om i et åpent forum, dere som har forsøkt det ene eller det andre, mener jeg? Det er jo så mye snakk om arbeidsgivere som googler arbeidssøkende etc., så jeg skjønner rett og slett ikke at dere tør. Nå har jeg ikke prøvd noe selv, men hadde jeg det, hadde jeg ihvertfall ikke kringkastet det på denne måten.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 21:02   #22
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Nei, det har jeg heldigvis klart å holde meg unna.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 21:06   #23
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er 18 år siden, så det spørs nesten om det teller. Og det var hasj, noen få ganger og det funket definitivt ikke for meg. Jeg er altfor sosial og ekstrovert til å sette pris på å være innelukket i en egen fniseboble. Jeg tilhører et miljø der veldig få har prøvd noe som helst. Vi har holdt oss til sex, alkohol og rock n'roll.

Gammel 19-07-08, 21:06   #24
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Har aldri prøvd og ikke har det fristet eller.

Gammel 19-07-08, 21:10   #25
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei aldri. Inkludert hasj, som jeg setter i samme kategori.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 21:14   #26
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Da jeg var yngre og mindre klok hendte det at det ble delt jointer. Men ikke i "voksen" alder. Dessuten var det ikke så morsom effekt av rusen etterhvert, heller. Først fnising, så kanonsulten, for så å sovne. Og så er man i kunstig ammetåke i to uker etterpå. Det fant jeg virkelig ingen mening i.

Og hasj er narkotika, men jeg sliter med å kalle det "stoff". Stoff er for meg mer kjemiske rusmidler, eller ting i pulverform.

Som Mim sier, sex, alkohol og rock'n roll.

Sist redigert av Ami : 19-07-08 kl 21:16. Årsak: harry.
Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 21:14   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Er det sant?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Men det er da stoff. Ikke er det lovlig og ikke kan du få resept på det hos legen. Hva regner du det som? Og hva ville du hatt som alternativ i pollen for at det skulle føles mer riktig?

Jeg regner det vel som stoff, men jeg omtaler det ikke som stoff. Når folk snakker om stoff tenker jeg tyngere saker.

Derfor føles det veldig underlig å si 'ja' i pollen.

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hæ? Hvorfor ikke? Fordi du skiller mellom lettere narkotiske stoffer og tyngre og dermed er "bedre"?

Enten var dette en helt feil formulert setning, eller så er du nesevis.

Nei, jeg er ikke "bedre". For det er det du spør om.

Og ja, jeg syns det er "bedre" om noen bruker hasj enn om de bruker andre, tyngere stoffer.

Gammel 19-07-08, 21:16   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Er dette noe dere syns er greit å legge ut om i et åpent forum, dere som har forsøkt det ene eller det andre, mener jeg? Det er jo så mye snakk om arbeidsgivere som googler arbeidssøkende etc., så jeg skjønner rett og slett ikke at dere tør. Nå har jeg ikke prøvd noe selv, men hadde jeg det, hadde jeg ihvertfall ikke kringkastet det på denne måten.

Jeg har ikke noe problem med at folk får vite at jeg har prøvd hasj.

Gammel 19-07-08, 21:19   #29
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har aldri prøvd. Jeg har aldri vært på fest eller i miljøer hvor noen har røyket hasj heller (i hvert fall ikke som jeg var bevisst). :beskyttet oppvekst: Det nærmeste jeg har vært et-eller-annet var da jeg ble stanset av en eldre mann da jeg var på byen som 15-åring og han spurte om jeg ville ha "hei-go-go"-piller (hva nå det var, liksom).

Min eneste omgang med narkotiske stoffer er i medisinske, kontrollerte sammenhenger.

Gammel 19-07-08, 21:37   #30
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville vel heller brukt betegnelsen narkotika, tror jeg. Som flere andre regner jeg "stoff" som tyngre narkotiske stoffer, GHB, amfetamin, kokain og heroin, ikke hasj, marihuana og khat.

Gammel 19-07-08, 21:39   #31
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, aldri.
Jeg har vokst opp i en boble der folk ikke drev med slikt.

Gammel 19-07-08, 21:40   #32
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Har aldri prøvd. Ikke bittelitt hasj en gang.
Hasj er i mine øyne også stoff og veldig farlig. Farlig nettopp på grunn av at mange ikke anser det som stoff og derfor ikke så farlig.

Gammel 19-07-08, 21:42   #33
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke en evt ny arbeidsgiver ville søkt opp "nolo", så det hadde ikke bekymret meg å fortelle det på et nettsted der jeg bruker nick.

Til spørsmålet: Nei, jeg har aldri prøvd narkotika.

Gammel 19-07-08, 21:44   #34
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har aldri prøvd.

Gammel 19-07-08, 21:46   #35
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, har aldri prøvd.

Jeg er så prektig at av og til drømmer jeg at jeg røyker vanlige sigaretter, og våkner med dårlig samvittighet.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 21:47   #36
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri prøvd noen form for narkotika, nei.

Jeg bruker ikke signere jobbsøknadene mine med "Teofelia", så det tror jeg ikke jeg ville hatt betenkeligheter med.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 21:50   #37
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har aldri prøvd noen form for narkotika, nei.Jeg bruker ikke signere jobbsøknadene mine med "Teofelia", så det tror jeg ikke jeg ville hatt betenkeligheter med.

Hva signerer du med? Jernhøna? Nyraka høne? Nygrillet Broiler?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 21:51   #38
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg må fortelle at jeg ble veldig stolt av min datter og venninna hennes da de var på besøk hos noen kamerater. gutta skulle egentlig kjøre dem hjem, men det gikk ikke så lange tiden før det kom en melding til pappan med spørsmål om det var alkohol i tuborg, mannen svarte at det var det, og da kom det en ny melding om at da måtte vi hente dem fordi de drakk tuborg der, mannen skrev at han hadde tatt en øl til maten og jeg en baileys, men at de skulle sende melding da de ville hjem for da skulle han bestille taxi til dem. Det gikk ca 15 minutter før det kom en ny melding hvor det sto, ring å bestill taxi nå, her sitter de å tar seg en joint og vi vil hjem, går til taxisentralen nå. Synes det var flott av de to jentene å vise at de tok avstand fra dette ved å gå derfra.

Gammel 19-07-08, 21:55   #39
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hva signerer du med? Jernhøna? Nyraka høne? Nygrillet Broiler?

Se det var en idé. Det ville utvilsomt vakt oppsikt, tror du ikke?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 21:57   #40
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg ikke. Det skulle virkelig ha tatt seg ut - jeg som langt fra er i stand til å røyke en sigarett engang.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.