Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dårlige romertallfilmer

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-08, 09:41   #21
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårlige romertallfilmer

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Hmmm...jeg synes out of sight var en straight actionfilm, men ikke noe ekstraordinært.

Den er jo ikke annet enn en ren action-/underholdningsfilm, selvsagt, men jeg synes bare den er så perfekt laget. Manus, klipping, musikk, lys og farger, alt er så elegant og presist, og Clooney og Lopez spiller akkurat slik de skal (og det er jo det som er jobben til skuespillere), og Soderbergh får dem til å se både bedre og flinkere ut enn de vanligvis gjør (og det er vel litt av det som er jobben til regissører).

Gammel 29-07-08, 21:40   #22
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den er jo ikke annet enn en ren action-/underholdningsfilm, selvsagt, men jeg synes bare den er så perfekt laget. Manus, klipping, musikk, lys og farger, alt er så elegant og presist, og Clooney og Lopez spiller akkurat slik de skal (og det er jo det som er jobben til skuespillere), og Soderbergh får dem til å se både bedre og flinkere ut enn de vanligvis gjør (og det er vel litt av det som er jobben til regissører).

Det er jeg veldig enig i. Spesielt var jeg gledelig overrasket over spillet til Jennifer Lopez. Og det er som du sier - alt er veldig elegant og presist. Jeg så den igjen for litt siden, og da fant jeg ut at den står seg godt i dag også.

Gammel 29-07-08, 22:58   #23
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Haisommer IV er selvsagt altfor bra til å bli nevnt i denne tråden, ser jeg.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 22:33   #24
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Haisommer IV er selvsagt altfor bra til å bli nevnt i denne tråden, ser jeg.

Selvsagt.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.