Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Toalettbørste

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bruker du toalettbørste?
Bæsjer pent og pyntelig og har ikke behov for det 11 11,58%
Etterlater meg spor selvfølgelig, litt av moroa det 5 5,26%
Bruker alltid dokost etter bæsj uavhengig av spor, uansett hvor jeg er 0 0%
Bruker dokost bare om jeg har etterlatt bremsespor, uansett hvor jeg er 69 72,63%
Bæsjer kun hjemme hos meg selv har "offentlig-do-vegring" 17 17,89%
Bæsjepoll 12 12,63%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 95. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-08, 21:08   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Toalettbørste

Jeg bruker selvsagt dobørsten om det skulle være behov for det.

Gammel 30-06-08, 21:14   #22
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Dobørsten brukes kun her hjemme, og da stort sett bare når jeg vasker doen. Utrolig sjelden det er spor i doen som ikke vannet spyler bort.

På offentlige do har jeg faktisk aldri sett dobørster, og hadde jeg sett, så hadde jeg neppe rørt den... *urk*

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 21:22   #23
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker alltid min medbrakte.

Gammel 30-06-08, 23:55   #24
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Dette minner meg om en oppdagelse jeg gjorde da jeg jobbet som stuepike i min ungdom. Jeg kan avsløre at toalettbørste slett ikke er vanlig i alle verdenshjørner, det var nemlig ikke sjelden vi fant den i dusjen hos de gjestene som kom fra land utenfor Europa. Den fungerte kanskje fint som ryggskrubber også?

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 09:58   #25
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Dette minner meg om en oppdagelse jeg gjorde da jeg jobbet som stuepike i min ungdom. Jeg kan avsløre at toalettbørste slett ikke er vanlig i alle verdenshjørner, det var nemlig ikke sjelden vi fant den i dusjen hos de gjestene som kom fra land utenfor Europa. Den fungerte kanskje fint som ryggskrubber også?

Nå ble jeg rett og slett kvalm.

Men en børste, som står ved siden av do, som sikkert ikke er helt ren og kanskje litt ufin lukt i beholderen.
Da er det naturlig å tenke at " Å så store, gode og fine ryggskrubbere de har her i Norge"

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 10:49   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøy med å ha overvunnet min offentlige dovegring.

Jeg bruker kosten når det trengs. Det er nok mange som ikke gjør det, for på en del av doene på jobb henger det lapper med teksten "Bruk dokosten etter deg hvis det er nødvendig"

En hemning har jeg fremdeles og den er helt absurd. Hvis jeg er på en do som skulle vært gjort ren av den som var der før meg og jeg bare tisser, så får jeg meg ikke til å rengjøre den for noe jeg ikke har gjort. Idiotisk? Ja.

Gammel 01-07-08, 15:43   #27
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bæsjer kun hjemme hos meg selv har "offentlig-do-vegring"

Gammel 01-07-08, 16:26   #28
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

*urk*

Bruker børsten om det trengs (og finnes).

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 17:52   #29
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Men en børste, som står ved siden av do, som sikkert ikke er helt ren og kanskje litt ufin lukt i beholderen.
Da er det naturlig å tenke at " Å så store, gode og fine ryggskrubbere de har her i Norge"

Den hang i en "gull"-beholder på veggen ved gulvet mellom do og dusj. Og badene var små.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 19:03   #30
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fjerner alle spor etter meg selv.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 21:37   #31
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hva er forresten logikken i å bruke børsten hjemme men ikke borte? Om jeg hadde blitt tvunget til å velge, hadde jeg valgt borte. Er det mulig å etterlate seg spor i doen hos venner og familie og bare gå fra det?

Jeg bruker hjemme og selvsagt hos venner og familie, men orker ikke på offentlige toalett med mindre det står kø utenfor.

Gammel 01-07-08, 21:53   #32
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Bruker dokost bare om jeg har etterlatt bremsespor, uansett hvor jeg er

Når det er sagt så prøver jeg i det lengste å unngå å bæsje på offentlige toaletter...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.