|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?
Samme her. Men nå har jeg så flaks, at jeg klipper det bedre selv enn frisøren gjør - derfor vasker jeg alltid håret hos "frisøren" |
![]() |
![]() |
#22 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg setter ikke pris på å få håret vasket av andre, jeg syns det er ubehagelig, og blir anspent av hodebunnsmassasje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg elsker å få håret vasket hos frisøren og hadde blitt snurt hvis vedkommende satt i gang å klippe uten å spørre. Da jeg jobbet som frisør vasket jeg alltid håret til kunden og tok ikke noe ekstra for det. De aller, aller fleste ville ha håret vasket når de ikke måtte betale noe for det. De som av en eller annen grunn ikke ville, slapp selvfølgelig, så fremt ikke håret var skittent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. Jeg sier nei hvis de spør.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg forventer å få vasket håret og tar det som en selvfølge. Hos min frisør er det inkludert i prisen. Vask og massasje. Betaler kun ekstra hvis håret skal kures. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg er veldig delt på vask hos frisøren, fordi jeg aldri klarer å finne en god sittestilling mens de vasker håret. Det gjør vondt for nakken å sitte bakoverlendt over en hard kant, som jeg synes er hard uansett hvor mange håndklær de legger der. Samtidig er det deilig å få vasket håret, selv om jeg sitter og håper på at de gjør seg ferdig fort pga. sittestillingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg vasker alltid håret hos frisøren, og hvis de masserer litt i hodebunnen er det ren nytelse for meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
En Som Trener
|
Slik er det.
![]() |
#29 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg foretrekker å vaske håret hjemme. Det blir billigere og mindre slitsomt. Har aldri likt å vaske håret hos frisøren.
![]() |
#30 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Har kun lest hovedinnlegget.
![]() |
#31 |
Tåler regn
|
50 lappen er grei, men føning er ikke noe for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Ferdig!
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg forventer hårvask. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Min frisør de siste 7 årene spør alltid.
![]() |
#37 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Det de spör om hos frisören, koster ekstra. Jeg synes frisörbesök er sinnsykt kjedelig, saa hvis jeg kan spare tid og attpaatil spare penger, dropper jeg gjerne vasken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?De siste gangene jeg har klipt meg har jeg vært hos Adam & Eva; skrekkelig dyrt, men du verden for en luksusfølelse/felle!! Jeg sier aldri til mannen hvor mye penger jeg har brukt, men er enig med meg selv om at dette fortjener jeg (en sjelden gang). Frisøren jeg har brukt gir den beste hodebunnsmassasjen ever, og jeg blir aldeles salig og medgjørlig etterpå. Kanskje de har bedre stoler der, også? Uansett: Jeg forventer både vask OG massasje når jeg er hos frisøren, og føler meg snytt om frisøren ikke behandler meg litt som en prinsesse. |
![]() |
![]() |
#39 |
nygift
|
![]() Sv: Hårvask hos frisøren - hva forventer du?Jeg farger alltid håret mitt samtidig, så da blir det jo vasket anyway!
![]() |
|
|