|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterJeg kan med glede melde at jeg i barnehagen ser MANGE som fortsatt kjører bakovervendt.
![]() |
#22 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterJeg kan også takke forumbruken.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseter
Samme her. Dette er virkelig en av tingene jeg takker forum-tilværelsen for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterHar lært alt jeg kan om dette via nett etter at jeg fikk sistemann.
![]() |
#26 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterForumbruk her også som har gjort meg bevisst på dette. Lillesøster sitter enda bakovervendt og kommer til å gjøre det til hun blir iallefall 4 år.
![]() |
#28 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterFor meg hadde ikke forumbruk noe å si. Jeg var sjeldent på nett fram til ungene var 1,5 år, men var helt fra starten av fast bestemt på å ha dem bakovervendt. Jeg pusha også hardt på da nevøen min var liten (født 93) og klarte å holde han bakovervendt til han mangla en mnd på 2 år.
![]() |
#29 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterNettbruk har nok hatt en del å si, men jeg husker da vesla ble født i 2002 at vi var helt klare på at hun skulle sitte lenge bakovervendt. Vi byttet faktisk bil da hun var 4 mnd slik at vi skulle få plass til det etter at hun vokste fra babysetet. Hvor vi hadde fått infoen fra vet jeg faktisk ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Ute av drift
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterAv og til tenker jeg at alt jeg vet og mener er ting jeg har plukket opp på nettet, men jeg håper jo på en måte at jeg hadde vært en smule fornuftig dersom jeg ikke hadde hatt internett og, da.
![]() |
#31 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterBakovervendte seter, Nestlé-boikott og anti-knipsing er forumbevisstgjorte temaer, tror jeg. At man drar opp og diskutererer "vedtatte sannheter" ogg faktisk får argumenter for og mot, kan ta opp diskusjonen med andre om hvorvidt det er nøye eller ikke med bilsikring og redningsvest.
![]() |
#32 |
Gro
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseter
Det gjør jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterJeg takker forumliv og venninna mi som i en periode var ansatt i trygg trafikk for at storebror sitter bakovervendt ennå.
![]() |
#34 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterDe eneste stedene jeg har hørt snakk om bakovervendt, er på nett, enkelt og greit. Selvfølgelig henger det vel endel sammen med det faktum at jeg er over den tiden hvor det hadde vært aktuelt, og ergo ikke oppsøker dette temaet så ofte, men jeg omgås jo folk med små unger, og det er rett og slett ikke et tema... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterJeg kan takke bladet motor og hts for info om viktigheten av bakovervendt sete. Hts besafe ble kjøpt inn i 98, og barnet satt bakovervendt til hun ble fire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterJeg kan også takke forumbruket for at jeg har blitt bevisst på dette. Ser som mange av dere andre at de fleste i barnehagen kjører forovervendt, og enkelte av setene er skremmende gamle! :skummelt:
![]() |
#37 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterTror jeg kan takke nettbruk og naturlig forskertrang for at vi har hatt barna bakovervendt lenge. Da vi ringte Trygg Trafikk i forbindelse med at vesla vokste ut av sitt siste bakovervendte sete, var de imponerte over at vi i det hele tatt forsøkte å få tak i et nytt bakovervendt sete til det store barnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|