Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Tupperware-stæsj

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-08, 11:46   #21
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tupperware-stæsj

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Uten porto. Men det må være 199.99 ikke 200.

Hvilken betalingsmåte bruker du da?

Gammel 24-06-08, 11:48   #22
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg handler ikke på Ebay. Vet ikke hva mannen bruker, men jeg bruker visa når jeg handler var utalandske nettbutikker.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 15:46   #23
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

200 kroner med eller uten porto? Bruker du paypal til å betale med da? Det har jeg nemlig ikke kjennskap til, er mer vant til å bruke kort.

Uten porto, ja. Og jeg bruker alltid Paypal. Du registrerer kortet der, så det er fortsatt å betale med kort, bare via en mellommann.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 16:24   #24
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal uansett handle for over 200 kr da tenkte jeg... Sendte en PM til MorStine jeg, regner med det var henne dere tenkte på (og ikke Stinemor, det er en annen).

Gammel 25-06-08, 01:35   #25
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg selger og tupperware hvis du fortsatt trenger noe.

Gammel 06-07-08, 22:37   #26
Cilla
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Bergens området
Cilla har et hav av muligheter foran seg
Smil

Hei.. jeg er ny på forumet.. men jeg selger Tupperware og jeg bor i Bergen.. Nærmere bestemt Sotra..

Cilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 12:45   #27
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Hei dere, jeg har allerede bestilt hos MorStine!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.