|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Epikur
|
![]() Sv: Facebook og venner ...Jeg er ikke venner med hvem som helst.
![]() |
#22 |
frakoblet
|
![]() Sv: Facebook og venner ...
Hva gjør du når idiotene legger deg til etter at du har avvist dem, da? To ganger til? Jeg lot være å avvise til slutt, jeg. Sånn at jeg skulle få slutt på maset.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook og venner ...jeg var noe ukritisk i starten, men etterhverdt er jeg blitt ganske hard på at jeg kun aksepterer folk jeg i allefall har møtt. Jeg har fått forespørler fra folk jeg ikke aner hvem er og ikke har noen felles reff.pkt.til de ignorerer jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Leser
|
Å, det har jeg gjort.
![]() |
#26 |
By the Sea
|
![]() Sv: Facebook og venner ...Litt av moroa er jo at det ikke bare er nære venner på den lista. De nære vennene mine er jeg jo oppdatert på hele tiden uansett.
![]() |
#27 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei den kategorien kommer jeg nok ikke under. Men det er som andre har sagt. Facebook er jo ikke IRL, og det er mer en slags "kontaktdatabase" for meg.
![]() |
#28 |
nygift
|
![]() Sv: Facebook og venner ...Jeg har en del som har lagt meg til som ikke er venner, de er heller bekjente.
![]() |
#29 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook og venner ...Jeg tar dem ikke på vennelisten min hvis jeg ikke kjenner dem, eller har kjent dem før. En bror av en som jeg har gått på videregående med sendte friends request, jeg avviste ham, jeg kjenner ham jo ikke, ser ingen poeng i å ha ham på vennelisten |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
frakoblet
|
Hvordan sletter man?
Hvordan blokker man? Jeg har en i vennelisten min som kjører meg gal. Hennes news feeds tar hele siden, og jeg skulle aller helst bare fått vekk det, men jeg finner ikke ut hvordan. Går det ikke, så vil jeg bare ha henne vekk.
![]() |
#31 |
|
Ehm, si det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
frakoblet
|
Den fant jeg. Der er alle vennene mine med recent updates listet nedover, men jeg vet ikke hvordan jeg fjerner masekjerringa. Er det den x-en som står i kolonnen til høyre? Jeg trodde den bare tok vekk news feeden?