|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tips til ferie i Sverige
Ja, der er det supert! Jeg har vært der mange ganger. Det ligger jo på østkysten av Sverige (tar 6 timer å kjøre fra Oslo), men du kjører ikke over Skara om du kjører den raskeste veien. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Sv: Tips til ferie i SverigeTusen takk alle sammen for gode tips. Skal sette meg ned med gubben å forske litt for å finne ut hva vi vil gjøre nå. Dere har gjort jobben betydelig enklere for meg. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tips til ferie i SverigeNår vi hr vært i Gøteborg har vi bodd på Scandic Opalen. Det er i sentrum, gangavstand til alt. Koselig hotell med fine rom, fantastisk frokostbuffet hovr det mest er økologisk og ikke spesielt dyrt.
|
|
|
#25 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til ferie i SverigeColor Line har hotelltilbud til Gøteborg, men eller så er det fint å på på Kärralund. http://www.liseberg.se/Liseberg/Sven...ALTERNATIV.htm |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Takk for dette tipset. Vi endte med å bestille hotellplass her. Flott plass og god mat. Ikke bare herlig frokostbuffet, men også en flott barnebuffet til middag. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Glamorøs
|
Så flott at dere er fornøyd! Vi har trivdes veldig godt der, og kommer nok til å ha det som et fast hotell i Gøteborg. Kos dere i Liseberg!
|
|
|
#28 |
|
Tittel og tittel....
|
Tja, nå er det jo 7 år siden de skulle på ferie i Sverige, så håper de både har reist og kommet hjem igjen.
Sist redigert av Adrienne : 27-04-15 kl 15:17. Årsak: Tok bort link i qoute |
|
|
|
![]() |
|
|