Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere spillkonsoll(er)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-08, 17:56   #21
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere spillkonsoll(er)?

Nei, vi har ikke dette. Men mannen har en guttedrøm om å kjøpe ett eller annet (som jeg ikke har kunnskap om). Ungene har det forløpig gøy med diverse PC spill.

Men jeg tror heller at det er vi som er unntaket. Synes de fleste omkring oss har ett eller annet i denne sjangeren.

Gammel 26-05-08, 18:09   #22
Christina
Pauset

Medlem siden: Nov 2007
Christina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har xbox, xbox 360, psp, nintendo wii, nintendo ds og spill til pc.

Christina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 18:29   #23
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har følelsen av at det har blitt noe "alle" har nå, bortsett fra oss.
Vi har slett ikke hastverk med å skaffe oss det heller.
Får vi ånden over oss til å spille, låner vi av bekjente eller leier på videosjappa.
Vi ser ikke vitsen med å bruke så mye penger på noe vi ikke har tid til å bruke.

Gammel 26-05-08, 18:31   #24
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har Gamecube, PS2 og PS3, Wii og PSP og DS og Gameboy advanced.
Den siste blir ikke brukt, men de andre blir det jevnt og trutt.
Eller GameCube er det en stund siden ble brukt når jeg tenker meg om.

Gammel 26-05-08, 18:38   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har x-box, x-box 360 og PSP - eller: Mannen har. Jeg kan synes gitar hero er litt gøy, ellers så blir jeg ikke grepet. Mannen derimot...

Gammel 26-05-08, 18:38   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Har PS2 og den gamle playstation 1 samt XBOX360.

Jeg spiller overhodet ikke på de.Det er spesielt han på 13 som spiller

Gammel 26-05-08, 18:38   #27
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har PS2 og PSP, men de blir lite brukt. Å ja, også en eldgammel PS1 som er stuet langt vekk.

Gammel 26-05-08, 18:41   #28
VårVill
Fullverdig medlem

VårVill sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
VårVill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har ikke, men ungene har PS2. Jeg har spilt Singstar, norske hits, til "glede" for omgivelsene et par ganger.

VårVill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 18:42   #29
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Tror ikke det er noen i de to eldstes klasser som ikke har en eller annen konsoll (de går i 3. og 6.)
Vi har PS2 og xbox, men aller mest spilles det på mediasenteret. I tillegg har ungene diverse håndholdt; PSP, Nintendo DS og Gameboy.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 18:47   #30
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Vi har PS2, arvet av min bror. Ungene må begrenses...

Gammel 26-05-08, 18:49   #31
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, vi har vel det meste. Eller vi er vel å ta i, Juste har.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 18:49   #32
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Vi har ps2 og ps3.

, også Nintendo DS.

Gammel 26-05-08, 18:54   #33
Alva
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2008
Alva har et hav av muligheter foran seg
Standard

hehhe jepp, har ps2 her. jeg er en ivrig bruker på kveldtid

Alva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 19:19   #34
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Vi har den aller første Nintendoen ( ), Super Nintendo, Nintendo 64, XBOX, Playstation 2, Gamboy Advance(to) og PSP.

Lurer på om jeg fikk med meg alt, og om jeg fikk skrevet det riktig.

Gammel 26-05-08, 19:28   #35
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har en 10 år gammel sak i kjellerstua. Den fungerer jo, men det finnes ikke lenger spill til den. Ungene drømmer om Nintendo.

Gammel 26-05-08, 19:32   #36
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har Wii, PS2 og en Nintendo DS.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 19:38   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Ingen av oss er interessert i det.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 19:43   #38
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har Wii og PS2; Poden har en GameCube som ble pakket vekk da vi kjøpte Wii-en, og vi hadde en PS tidligere. Ingen håndholdte konsoller så langt, men det kommer sannsynligvis til å bli kjøpt inn dersom vi skal på en lang flyreise i løpet av de nærmeste par årene.

Det er Poden som spiller mest, men konsollene ville blitt kjøpt inn til oss uansett (PS2-en ble f.eks. kjøpt før jeg ble gravid). Vi voksne spiller ikke veldig mye, særlig ikke jeg (jeg bruker den aktuelle tiden mest her inne), men det er gøy, da.

Gammel 26-05-08, 19:47   #39
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Vi drømmer om en Wii.

Jeg liker best å spille gamle Mariospill (1 og 3 er best) på Nintendo ( )
...og så knuser jeg alle i Buzz da.

Gammel 26-05-08, 20:04   #40
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Ja vi har et par, de brukes litt nå og da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.