|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?
Den unge mannen vår blir vasket med klut morgen og kveld (han bader 1 gang pr. uke).
|
|
|
#23 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Mannen og jeg dusjer hver dag - er en velværegreie. Vi trenger sikkert ikke gjøre det så omfattende hver dag, men det er nå deilig å dusje og vaske håret og sånn.
|
|
|
|
#24 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer ca annenhver dag. Alt etter hva jeg holder på med. Lillemor dusjes når det trengs, ca 1 gang i uken, oftere om jeg ser det trengs, mye sand i håret og slikt. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Her i huset dusjer vi mennesker hver dag.
|
|
|
#27 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg og mannen dusjer hver morgen, i tillegg dusjer jeg selvsagt etter trening. Sønnen dusjer/bader etter behov (omtrent daglig i sommersesongen, to/tre gang i uka ellers). Katta dusjer vi ikke. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer annenhver dag, mannen likeså - gutta boys bader vel to ganger i uka.
|
|
|
#29 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Her dusjer vi hver dag og hunden blir vasket ved behov. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer hver dag, poden dusjer ca. annenhver dag. Bikkja dusjer jeg ikke annet enn ved behov, og det er heldigvis ikke så ofte. Kan ikke skjønne at noen orker å dusje hunden hver dag, både jeg og veggene på badet er gjennomvåte etter å ha dusjet henne. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?nå på sommeren bader/dusjer snuppa nesten hver kveld. hun blir så skitten ute. minst annen hver kveld hvertfall. jeg dusjer annenhver dag. HVis vi ikke dusjer en dag så vasker vi oss godt morgen og kveld. vi har så problemer med tørr hud at vi blir helt tørre hvis vi dusjer altfor ofte..
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Vi dusjer alle sammen (menneskene) ca 3 ganger pr uke + ved behov. De dagene vi ikke dusjer er vaskekluten vår venn. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?A bader 2-3 ganger i uka, og jeg dusjer eller bader ca like ofte. Bikkja er i dusjen 2-3 ganger i året.
|
|
|
|
#34 |
|
saftig
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Vi voksne dusjer hver morgen. Toern dusjer nederste halvdel hver kveld, og hele seg et par ganger i uken. Enern dusjer hele seg annenhver dag og tar klutvask de andre dagene.
|
|
|
#36 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer nesten hver dag- det er deilig å være ren! Hopper over en dag innimellom når jeg vet at jeg blir svett/varm/møkkete på jobb.(jobber i bhg) Hud og hår har ikke godt av å dusje så ofte som jeg har lyst...
|
|
|
|
#37 |
|
superbruker
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer hver morgen. Noen ganger også på kvelden eller etter trening. Mannen dusjer annehver dag. Ungene dusjer/bader 2-3 ganger i uken.
|
|
|
#38 |
|
I mål
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?
Jeg signerer Veronal i sin helhet; samt utdyper at nå som vi ikke har bad dusjer jeg annenhver dag og har klutvask den andre dagen. Og det er styrete og ekkelt |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Viser tenner
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg og mannen dusjer hver dag, ungene annen hver dag og bikkja en gang i måneden, kanskje. Bikkja skylles med hageslangen de dagene han er møkkete. |
|
|
|
![]() |
|
|