Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nå kom jammen tårene her

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-08, 20:38   #21
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Nå kom jammen tårene her

Rørende ja

Det minner meg om utegrisene vi hadde for noen år tilbake siden ble ville av gjensynsglede da far i huset kom hjem etter to uker. De dyra kan jammen få en til å føle seg spesiell!

(Men det skal jo også sies at puddelen min ikke helt klarer å få meg til å føle meg spesiell ved å hoppe meg ned i vill glede etter at jeg har vært ute og henta posten)

Gammel 26-05-08, 20:48   #22
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig!

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

(Men det skal jo også sies at puddelen min ikke helt klarer å få meg til å føle meg spesiell ved å hoppe meg ned i vill glede etter at jeg har vært ute og henta posten)

Gammel 26-05-08, 20:51   #23
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:14   #24
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jøss. Jeg hadde ikke følt meg særlig høy i hatten da løva satt opp tempo, nei.

tenkte det samme - hvordan i alle dager kunne de vite at den kom for å kose med dem, og ikke for å spise dem?

Gammel 26-05-08, 21:20   #25
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Rørende!

Gammel 26-05-08, 21:23   #26
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Noe så utrolig flott

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:37   #27
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:16   #28
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den filmen var veldig fin!

Gammel 26-05-08, 22:52   #29
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig, jeg gråt og gråt, og har sikkert sett den 10 ganger i dag

Akkurat som å se guttungen her når vi har vært borte.

Gammel 26-05-08, 23:56   #30
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, så rørende. Skikkelig feel-good.

Gammel 07-09-08, 09:23   #31
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Jeg må bare dra frem denne igjen: Så nettopp en annen (og utvidet)

(Kilde: youtube.com)
.

Måtte skru av musikken etterhvert, ble bare for mye!

Gammel 07-09-08, 09:33   #32
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier ikke å sippe såååå lett, men nå gjorde jeg det jammen meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 09:34   #33
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Måtte skru av musikken etterhvert, ble bare for mye!

Det gikk bra helt til jeg skrudde opp lyden, da ble dette altfor trist for meg. Stakkars løve, den savnet folka sine.

(Jeg skjønner altså ikke hvorfor jeg MÅ åpne tråder som dette, jeg blir jo helt ødelagt av å se sånt. )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 14:14   #34
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Hvis man venter helt i slutten av YouTube-klippet, står det en lenke nederst i "skjermen" til nyhetsaker om dette som inkluderer blandt annet et nylig innspilt intervju med de to gutta (eh...gamliser). Var jo egentlig på 60-70 tallet. Får også litt historie om hva som skjedde med løven senere og et bilde av han. Verdt å få med seg.

Gammel 07-09-08, 14:28   #35
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Nå kom jammen tårene her

Åh.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 14:39   #36
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Hvis man venter helt i slutten av YouTube-klippet, står det en lenke nederst i "skjermen" til nyhetsaker om dette som inkluderer blandt annet et nylig innspilt intervju med de to gutta (eh...gamliser). Var jo egentlig på 60-70 tallet. Får også litt historie om hva som skjedde med løven senere og et bilde av han. Verdt å få med seg.

Nå har jeg sett den også og noen andre. Det var slik jeg ville jobbe frivillig når jeg var yngre å leve ute blandt dyrene og hjelpe en mann som George. Det var synd at jeg ikke gjorde det i en peridoe av livet mitt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 14:45   #37
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Snufs, det var rørende....

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 14:46   #38
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Har sett den før og sippa like mye da som nå

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 14:52   #39
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 16:10   #40
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er da ikke noe problem å se at den løva er fake!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.