Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spiser du sjokolade daglig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Spiser du sjokolade daglig?
Ja, som regel. 43 24,86%
Ja, men bare med 70% kakao. 5 2,89%
Nei, bare i helgene. 23 13,29%
Nei, sukker! 11 6,36%
Jeg spiser når jeg får lyst, noen ganger ofte, andre ganger sjelden. 94 54,34%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-08, 22:18   #21
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spiser du sjokolade daglig?

Men ikke så mye av gangen da. Stapper ikke i meg en hel plate hver dag.
Tar en bit ett par ganger om dagen.

Gammel 21-05-08, 22:22   #22
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, hver dag. Og ikke spesielt lite heller. Og så spiser jeg annet godteri også. Hver dag. Noe annet du lurte på?

Gammel 21-05-08, 22:26   #23
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Ja, hver dag. Og ikke spesielt lite heller. Og så spiser jeg annet godteri også. Hver dag. Noe annet du lurte på?

Kan jeg lure på noe? Farge på sokkene?

Gammel 21-05-08, 22:33   #24
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Der måtte jeg stemme på siste, gitt!

Gammel 21-05-08, 22:38   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte Ja, som regel, men akkurat nå er jeg på sukkeravrusning, så nå spiser jeg det ikke...(men det var fra 18.mai)

Gammel 21-05-08, 22:54   #26
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Neste hver dag dessverre Jeg har smaksløker som en liten unge og elsker alt som er søtt - på det området blir jeg visst aldri voksen

Gammel 21-05-08, 23:00   #27
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg spiser bare i helgene.
Tidligere ble det nesten hver dag.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 23:03   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte det første, men det er spesielt nå som jeg ammer, altså. Nå trappes det litt ned, og da går suget ned også. Heldigvis.

Til "vanlig" (som om jeg ikke stort sett har vært gravid eller ammende de siste 4 årene ) er det bare i helgene.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 23:04   #29
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg spiser når jeg får lyst, noen ganger ofte, andre ganger sjelden.
Men egentlig veldig sjelden, sånn kanskje en gang i måneden eller noe.

Gammel 21-05-08, 23:06   #30
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spiser du sjokolade daglig?

Nei guri, det kunne ikke falle meg inn.
Jeg spiser en stripe mørk (75-85 %) sjokolade når jeg har lyst på, noen ganger en gang i uken (eller to, en sjelden gang), og andre ganger kan jeg gå flere uker uten noe.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 23:07   #31
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Spiser det ca 1 gang i måneden, så ingen alternativer passet.

her også..
Det tok tid, men jeg kom meg dit etterhvert. Nå som jeg sier nei i butikken hele tiden, er det ikke så vanskelig. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli slik.. Men jeg synes ikke det er verdt å spise det.

Gammel 21-05-08, 23:08   #32
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg spiser nok hver dag. Huff! Det er en skrekkelig last.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 23:08   #33
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant ingen alternativ som passet meg.

Jeg skulle stemt nei, men det er ikke fordi det er "sukker! ", men fordi jeg rett og slett ikke har lyst på det.
Selv ikke i helgene.

Gammel 21-05-08, 23:08   #34
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, hva skal jeg si? For et år siden spiste jeg sjokolade når jeg hadde lyst på og det kunne veldig gjerne bli hver dag. Det var vel ikke bare et par biter heller, men gjerne en hel sjokolade (ikke store plater, men kanskje på str med Melkerull, Hobby etc). Og var jeg virkelig i mitt ess ble det et par sjokkiser pr dag også.
Men i mai i fjor skjerpet jeg meg og nå spiser jeg kanskje litt i helgene. Det er jo så fantastisk godt og jeg klarer knapt å slutte når jeg først har fått smaken på det, så det beste er å nesten avstå fra det fullstendig. Kjipt, men sånn er det.

Gammel 21-05-08, 23:51   #35
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg spiser når jeg har lyst på. Noen ganger hver dag, andre ganger kan det gå mange dager mellom.

Gammel 22-05-08, 00:00   #36
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg spiser når jeg har lyst på, men langt fra daglig. Og da velger jeg "vanlig", sukkerproppet sjokkis, kan ikke fordra disse bitre, kakaoaktige greiene med høy %.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 00:05   #37
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Jeg spiser aldri sjokolade, men det har ingenting med sukkeret å gjøre. Det smaker rett og slett ikke godt. Forutenom når jeg har ammet da

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 00:20   #38
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Kvar dag før men no er det kun i helg og ikkje kvar helg heller. Har ikkje det store behovet lenger.

Gammel 22-05-08, 00:36   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Periodevis hver dag, periodevis ikkei det hele tatt.
Når jeg først spiser så får jeg ikke til å stoppe.

Gammel 22-05-08, 00:36   #40
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Det finnes sikkert dager der jeg ikke spiser sjokolade, men i praksis må jeg vel svare hver dag. Jeg kjøper som regel en sånn 24 grams melkesjokolade når jeg handler.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.