|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Sjokoladeri i Finnmark
Rapport, ja. Det skulle jeg ønske jeg kunne ha kommet med. Jeg håper inderlig de er flinkere til å lage sjokolade enn til å behandle bestillinger. Jeg hadde såpass mye å gjøre før jeg gikk ut i permisjon at jeg glemte å følge opp bestillingen. Jeg sendte bestillingen fra jobben, så i frykt for å få en dobbelbestilling bestemte jeg meg for å vente når jeg omsider husket bestillingen. Bestillingen er nå over 3 måneder gammel, og jeg begynner å innse at det kanskje ikke bare er trege linjer som er årsaken. |
|
|
|
#4 |
|
Trøtt
|
Men det var jo også en rapport, svært nyttig sådan! Da prøver jeg meg nok på et prøvekjøp fra Gutta jeg også.
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
1 plate: 305 Havkyss
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokoladeri i FinnmarkHåhå, jeg skal bestille. Det ser og høres deilig ut!
|
|
|
#13 |
|
Trøtt
|
Sv: Sjokoladeri i FinnmarkHm. Var innom Gutta nå i lunchen, og de var utsolgt for produktene fra Sjokoladeriet, og visste ikke når de skulle få ny leveranse. 2010 er kanskje ikke et dårlig forslag?
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#15 |
|
Trøtt
|
Sv: Sjokoladeri i FinnmarkNeida, forstod det ikke som dissing. Jeg vil også gi de en sjanse til, men innser at det ikke blir denne uken! Valrohna i kombinasjon med lokale bær kan vel aldri slå feil, så dette må prøves.
|
![]() |
|
|