Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Fiskepølser!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-08, 17:31   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskepølser!

Mine barn er kjempeglad i fisk. Reklamen er tett spør du meg. Jeg spiser ikke kjøtt i det hele tatt, så jeg er kjempeglad for alle nye fiskeprodukter. Nå kan jeg både ha fiskeburger og pølse i brød. Ju-hu!! hihi

(ikke alltid like lettvint å ta meg fisk i folie på grillings).

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:33   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke prøvd dem, men jeg er ikke motstander av fiskeprodukter. Det er noe med å la det beste bli det nest bestes fiende.

Det er bedre å spise fiskemat enn ingen fisk. Noen typer har ca 60% fisk og det er mye bedre enn ingen fisk.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:31   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke smakt, men jeg er i utgangspunktet positiv. Ikke fordi jeg skal erstatte andre fiskemiddager, men fordi det da i det minste er håp om å smugle inn litt fisk i barna mine. Ren fisk klarer jeg ikke å få henne til å spise. Dette ser jeg som et kjærkomment supplement.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 20:54   #4
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis de klarer å lage noen som smaker godt og ikke er altfor usunne (sånn som fiskepinner er), så er vel det helt ok? Det er vel ikke verre enn fiskekaker eller lignende? Syns det er vel puritansk å insistere på at fisk skal se ut som fisk, basta bom.

Lakseburger er en slager - ser ikke at laksepølse skulle være så veldig annerledes.

Men smaker det ikke godt, så er det selvfølgelig noe annet.

Gammel 20-05-08, 17:50   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

(ikke alltid like lettvint å ta meg fisk i folie på grillings).

:veldig rart bilde på netthinnen:

Gammel 20-05-08, 18:08   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ingen prinsipiell motstander. Fisk er godt både som vanlig fisk og som fiskemat. Men, disse laksepølsene var ikke gode. De smakte hverken laks eller pølse.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 20:28   #7
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Smaker dritt, og mine fiskeelskende barn tok en bit og spyttet ut igjen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:37   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prototypen elsker fisk og spesielt laks fra før og jeg tok med meg en pakke for å hive på grillen til 17. mai hvis han ikke satte pris på marinert kalkun eller bratwürst. Tykke pølser med normalt pølseutseende og 65% laks - den unge mannen likte dem og svigers som smakte en bit likte dem (de er kjøttetere). Jeg smakte ikke på dem, men jeg ser ikke bort fra at vi kanskje kjøper med oss en pakke igjen hvis vi skal grille pølser.

Sist redigert av Veronal : 20-05-08 kl 19:46.
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:42   #9
Kneazle
Passiv

Standard

Jeg synes det høres skikkelig ekkelt ut. Kommer ikke til å prøve.

Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:48   #10
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde det til middag i dag, og syntes faktisk de var ganske gode. Mer smakfulle enn vanlige pølser. Sønnen min likte dem også. Så vi kommer nok til å fortsette å kjøpe dem ved jevne mellomrom.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:15   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har noen en pakke liggende? Er det melk i? Hvetestilvelse?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:17   #12
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mills dagens laksemiddagspølse:

Inneholder: 65% laks, vann, modifisert potetstivelse, salt, krydder (bestrålt) (m/glukosesirup, gjærekstrakt, sukker, hvitløk, løk, selleri, muskat, sennepsfrø), melkeprotein, sitrusfiber, antioksidant (tokoferolrikt ekstrakt), røykaroma, potetmaltodextrin.

Gammel 20-05-08, 21:25   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da utgår den uansett, men det var neppe noe stort tap.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:34   #14
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi hadde det til middag i dag, mannen fikk en pakke på jobben. Jeg syns det var greit, og særlig siden vi trengte en kjapp middag i dag. Snuppa likte dem også. Så vi kommer nok til å kjøpe det igjen.

Gammel 21-05-08, 11:46   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden spiser ikke middag som ikke kan deles opp i pene, ryddige biter. (), så det han spiser av fisk nå er til nød fiskepinner, fiskepudding og fiskekaker hvis de ikke er for ujevne og ruglete.

Kanskje fiskepølse kan funke.

Selv syns jeg det hørtes litt ekkelt ut, men det må vel prøves.

Gammel 21-05-08, 11:51   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er litt rart for jeg var akkurat lik da jeg var liten. Jeg spiste f.eks ikke pizza før jeg ble voksen, fordi det ikke var noe system. Og blandede salater er fremdeles litt vanskelig, men jeg spiser det altså.

Gammel 21-05-08, 11:51   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg tror det er derfor Poden liker fetaost så godt. Hver ostebit er omtrent like stor, med rette, fine flater.

Gammel 21-05-08, 11:58   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi har kjøpt de flere ganger, og alle syntes de er helt greie hjemme hos oss.
Minsten liker de også godt, og han er spesielt kresen.
Men han vet det er fiskepølser han spiser.Jeg "lurer" han ikke ved å si at det er vanlige pølser for å få han til å spise.

Gammel 21-05-08, 12:04   #19
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke spesielt glad i pølser, og jeg syns fiskepølsene høres motbydelig ut. Fisk med sennep og ketchup?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 12:06   #20
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ketchup på fiskekakene mine. *deler*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.