Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-08, 23:28   #21
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!

Denne her har jeg litt lyst på. Den var veldig god å sitte og ligge i.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hjørne med sjeselong.jpg (149,9 KB, 32 visninger)
Filtype: jpg hjørne med.jpg (61,2 KB, 13 visninger)
Gammel 13-05-08, 08:04   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Kanskje Skeidar oppe ved Volvat er hakket bedre å forholde seg til? På Alnabru er de ille, virkelig ille som du sier ....

Det var Skeidar på Volvat.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Aner ikke om du liker noe av det de har her, men butikken og folkene som jobber der er helt suverene. Og så har de fine priser - og ting ikke alle har. Vel verdt et besøk synes jeg.

Åh, takk for link, her var det jo noe lekkert, og veldig billig! De har jeg ikke hørt om engang. Jo det har jeg forresten, fordi jeg fniser hver gang jeg kjører forbi med trikken og se navnet deres.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 08:12   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den der David-sofaen øverst var rålekker. :drømmer om å vinne i lotto:

Vi har en rød 3-seter i stoff med sjeselong fra Living. Billig og veldig grei, men den er jo ikke stor da, selv om den er større enn vanlige 3-setere (lange, store puter). Når vi flytter og får større stue skal vi ha en svær hjørnesofa som rommer maaange! :drømmer enda mer om å vinne i lotto:

Gammel 13-05-08, 08:14   #24
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Jeg er på utkikke etter en sånn. Helst i mørk grå eller sort... aner du om den finnes i det? Og hvilken prisklasse ligger den i?

Gammel 13-05-08, 08:31   #25
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Kanskje Skeidar oppe ved Volvat er hakket bedre å forholde seg til? På Alnabru er de ille, virkelig ille som du sier ....

Kanskje de har overtatt de ansatte etter A-møbler?
Handlet der én gang for nesten 20 år siden, og det gjorde vi ikke igjen.
(Hva er det med møbelbutikker på Alnabru, tro? )

Gammel 13-05-08, 08:38   #26
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

jeg fniser hver gang jeg kjører forbi med trikken og se navnet deres.

Og tag-line'n deres: We love your bum. Det MÅ jo være OK folk som jobber der lissom.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 08:58   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne var litt fin, men likte ikke beina:

Denne var heller ikke dum, men må ha en annen farge.
Men jeg tror det er dette som er sofaen min!

Gammel 13-05-08, 09:06   #28
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Denne her har vi. Kostet 14 000,- på Møbelringen. I skinn. Utrolig deilig å sitte og ligge i.
(litt dårlig mobilbilde)

Sist redigert av Isa : 13-05-08 kl 10:00.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 09:06   #29
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg er på utkikke etter en sånn. Helst i mørk grå eller sort... aner du om den finnes i det? Og hvilken prisklasse ligger den i?

Tror en kan få den i de fleste farger, mørk grå har jeg i allefall sett den i. Prisklasse ? hos oss er det ca 10.000 for den, litt under. Vet ikke hvilken kjedebutikker som kan ha denne, kanskje bohus, for dem har i allefall en del møbler som vi har.

Gammel 13-05-08, 09:08   #30
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitter: Utrolig kul! Jeg elsker asymmetriske møbler. Du får dra og la bum'en sjekke!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 09:11   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Du får dra og la bum'en sjekke!

Jepp, bum'en er viktig. Det er forresten veldig vanskelig å finne en sofa til ett stykk stor og lang mann og ett stykk betydelig mindre dame, som begge kan sitte komfortabelt i.
Også er det viktig at putene ikke spretter opp. Jeg husker vi prøvde en lekker liten sak med to puter i engang, problemet var bare at når man satte seg på midten av puta så spratt begge endene opp.

Gammel 13-05-08, 09:14   #32
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Denne sofaen likte jeg.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 09:21   #33
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Vi tar foresten inn sofaen herfra.
http://www.burhens.com/Swedish/Collection.aspx#

Gammel 13-05-08, 09:53   #34
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den sofaen var rålekker, Glitter!

Ønsker meg også en slik, kjenner jeg...

Gammel 13-05-08, 10:24   #35
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Den så veldig lik vår ut. Bare at vi har annet stoff.

Gammel 13-05-08, 10:52   #36
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kul sofa, glitter, men de beina må være skapt for snubleføtter.

Gammel 13-05-08, 11:06   #37
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!

Aner ikke om du liker noe av det de har her, men butikken og folkene som jobber der er helt suverene. Og så har de fine priser - og ting ikke alle har. Vel verdt et besøk synes jeg.

Vi har hatt sofa derfra før, nå er vi på sofajakt igjen, og det er fryktelig vanskelig å finne drømmesofaen denne gangen.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 11:12   #38
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Kul sofa, glitter, men de beina må være skapt for snubleføtter.

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Vi har hatt sofa derfra før, nå er vi på sofajakt igjen, og det er fryktelig vanskelig å finne drømmesofaen denne gangen.

Var dere fornøyd? Service, holdbarhet, komfort?

Gammel 13-05-08, 11:13   #39
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!

Men jeg tror det er dette som er sofaen min!

Oh, den var lekker!
I butikken dems så får du beskjed om å ta deg en avis og prøvesitte, det er så artig.

Gammel 13-05-08, 11:15   #40
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!

Var dere fornøyd? Service, holdbarhet, komfort?

Ja, absolutt, veldig.
De er så serviceminded, både når du er der og kjøper og etterpå.
Og vi skal ikke ha ny fordi den ikke holder lenger, den gamle, men fordi den ikke passer nå når det er pusset opp, så en venninne av meg skal ha den gamle vår. Og den har vært veldig god å sitte/ligge/whatnot i ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.