|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Weeeee
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?
Samme her ... og da kan det fort gå et par år før vi endelig blir enige om en sak vi har vært uenig om
![]() |
#22 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Jeg er på ingen måte enerådende, selv om jeg er den som ordner mest med småting som puter, blomster, lys etc. Mannen min er også opptatt av hvordan vi skal ha det i huset. Heldigvis er vi stort sett enige, eller klarer å bli enige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Jeg bestemmer. Han er fint lite interessert. Rosemalt eller høyglans rød kjøkkeninnredning er ett fett, liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
er her
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Desverre for meg vil mannen være med å bestemme det meste av interiør-avgjøresler, noe som fører til mye diskusjoner og en del halv gode/pene løsninger.
![]() |
#25 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Litt begge to. Da det gjelder møbler og sånt så vet han hva jeg liker og ikke liker av det vi har i butikken. siden vi også har både nye og brukte møbler i butikken vår så bytter vi noen av møblene oftere enn normalt, vi kan da selge det igjen som brukt da vi er lei det. Har vel byttet salong 4-5 ganger de siste 18 mnd. Og jeg tror på et bytte snart igjen, for jeg vil ikke ha vinkelsalong alikevel, den er ganske stor og kjedelig å dra frem da jeg skal vaske. (har foresten 2 salonger i stua, og den ene har stått der siden vi pusset opp for snart 18 mnd siden, eller vi hadde først 3+2+1 seter, byttet til 3+3 seter etter en mnd da. Men nå har jeg lyst på en annen type der også, en mindre en)
![]() |
#26 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Store ting som møbler, kjøkkeninnredning, gulv og vegger har vi vel like sterke meninger om, og må inngå noen kompromisser innimellom, men vi ender stort sett opp med å bli fornøyde begge to. Når det kommer til "dillet" - puter, duker, gardiner, vaser, lysestaker og desslike er jeg enehersker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?
Men det gjør det desto mer morsomt for oss som hører på diskusjonene.
![]() |
#28 |
pappa
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Her i hulen har begge meninger om saken. Har heldigvis samme smak, men de ulike valgene må ofte undersøkes og diskuteres grundig innen vi tar en beslutning. Har i enkelte tilfeller brukt flere måneder på å finne riktig ting eller løsning -- gjerne når det er snakk om større ting. Blir uansett fornøyd til slutt
![]() |
#29 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Jeg hadde med glede overlatt alt av denslags til mannen, men med vetorett på noen få ting, men han skal absolutt diskutere alt
![]() |
#30 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Tja. Stort sett jeg. Min bedre halvdel bryr seg lite, jeg bryr meg bare sånn passe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Her er vi to som har veldig bestemte meninger. Heldigvis har vi også ganske lik smak. På en annen side, når jeg tenker etter har han rett og slett tatt etter min smak på de årene som har gått. Før i tiden ville han ha alt minimalistisk, stål, rene linjer osv. Jeg på min side elsker gamle møbler, heklede duker, masse puter, masse blomster osv.
![]() |
#33 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Vi har ganske lik smak, det vil si at mannen er veldig fornøyd med det jeg kjøper og bestemmer.
![]() |
#35 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Det er jeg som har interessen, men han har veto-rett.
![]() |
|
|