|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?
Som jeg skulle sagt det selv.
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Vi bestemmer sammen og har veldig lik smak. Lysestaker og dilldall er det ingen av oss som er interessert i.
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Vi blir enige sammen. I noen få tilfeller hvor vi faktisk har vært uenige har vi hatt en lang runde på jakt etter noe som vi faktisk er enige om (vi er i utgangspunktet enige om at kompromiss ikke er tingen).
|
|
|
#5 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Det er jeg, men det hender at jeg må bruke en del tid på å venne mannen til tanken på hva jeg har tenkt å kjøpe.
|
|
|
|
#6 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Jeg og mannen har temmelig like interiørpreferanser, heldigvis, og jeg er velsignet med en mann som ikke bare har meninger om det, men som også tar initativ til nye innkjøp og generell innredning.
|
|
|
|
#7 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Tja, hva skal jeg si ... Ingen? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Jeg bestemmer. Han er fint lite interessert. Rosemalt eller høyglans rød kjøkkeninnredning er ett fett, liksom. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Litt begge to. Da det gjelder møbler og sånt så vet han hva jeg liker og ikke liker av det vi har i butikken. siden vi også har både nye og brukte møbler i butikken vår så bytter vi noen av møblene oftere enn normalt, vi kan da selge det igjen som brukt da vi er lei det. Har vel byttet salong 4-5 ganger de siste 18 mnd. Og jeg tror på et bytte snart igjen, for jeg vil ikke ha vinkelsalong alikevel, den er ganske stor og kjedelig å dra frem da jeg skal vaske. (har foresten 2 salonger i stua, og den ene har stått der siden vi pusset opp for snart 18 mnd siden, eller vi hadde først 3+2+1 seter, byttet til 3+3 seter etter en mnd da. Men nå har jeg lyst på en annen type der også, en mindre en)
|
|
|
#10 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Store ting som møbler, kjøkkeninnredning, gulv og vegger har vi vel like sterke meninger om, og må inngå noen kompromisser innimellom, men vi ender stort sett opp med å bli fornøyde begge to. Når det kommer til "dillet" - puter, duker, gardiner, vaser, lysestaker og desslike er jeg enehersker. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
pappa
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Her i hulen har begge meninger om saken. Har heldigvis samme smak, men de ulike valgene må ofte undersøkes og diskuteres grundig innen vi tar en beslutning. Har i enkelte tilfeller brukt flere måneder på å finne riktig ting eller løsning -- gjerne når det er snakk om større ting. Blir uansett fornøyd til slutt
|
|
|
|
#12 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Jeg hadde med glede overlatt alt av denslags til mannen, men med vetorett på noen få ting, men han skal absolutt diskutere alt
|
|
|
#13 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Tja. Stort sett jeg. Min bedre halvdel bryr seg lite, jeg bryr meg bare sånn passe. |
|
|
|
![]() |
|
|