Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du mange sko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-08, 20:33   #21
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mange sko?

Jeg har altfor mye sko.
Sikkert 50 par sko i alle farger og fasonger. Liker å bytte på og liker at skofasong og farge passer til det jeg har på meg.
Vi rydda loftstua i går og der fant jammen mannen en kartong med sko, av de beholdt jeg bare 2 par. Ja jeg har skodilla.

Gammel 02-05-08, 20:48   #22
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jag har mange par sko, altfor mange, men et fåtall av de passer nå, da jeg har gått opp to skostørrelser i løpet av to svangerskap.

Så jeg driver og bygger opp en samling i riktig størrelse igjen, men det tar litt tid!

Gammel 02-05-08, 20:50   #23
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Men dere som har så mange sko - hvor finner dere dem? Og hvor mye penger bruker dere på sko?

Jeg går ikke av veien for å svi av tusenlapper, men finner virkelig ingen sko jeg synes er fine.

Gammel 02-05-08, 20:56   #24
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Men dere som har så mange sko - hvor finner dere dem? Og hvor mye penger bruker dere på sko?

Jeg går ikke av veien for å svi av tusenlapper, men finner virkelig ingen sko jeg synes er fine.

Kjøpr sko feks hos Cara og M-Shoes i Drammen begge to, eller hos Net-A-Porter.
Forholdsvis sær smak tror jeg, og ganskelat.Orker ikkeå fly rundt å lete etter sko.Hos ovennevnte vet jeg at jeg finner sko som jeg liker.

Gammel 02-05-08, 21:00   #25
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Har masse sko. Rundt 80 par, tenker jeg.
Bruker lite penger på sko. Trenger ikke kjøpe dyre når jeg har så mange å velge i Synes nesten det er en fordel at de går i stykker etter en stund....

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 21:13   #26
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Har minst like mange par som deg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 21:18   #27
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har skodilla! Elsker å kjøpe sko, kjøpte meg to par sist lørdag, et par røde og et par hvite. Men vil ha fler.

Tipper jeg har rundt 30-40 par sko, inkludert vintersko, støvler o.l.

Kjøper mye sko på Din Sko, siden jeg liker å ha sko til alle anledninger og antrekk. Da orker jeg ikke å kjøpe sko til 1000 kr.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 21:38   #28
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei jeg har ikke så veldig mange par sko. Er ikke noe glad i å kjøpe sko eller.

Gammel 02-05-08, 21:43   #29
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg hadde mange sko, men nå står de i en søppelsekk i kjelleren og skal doneres til fretex. To graviditeter = to skostørrelser opp

Mye fint? Hvilken Fretex?

Gammel 02-05-08, 21:46   #30
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Jeg har nemlig ikke råd til sko, jeg. Kjøper meg alltid et par sko med goretex, går med dem til de er _utslitt_, så kjøper jeg nye. Ja, så har jeg et par hvite støvletter og to par andre finsko, et sort og et hvitt par.

Gammel 02-05-08, 22:17   #31
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Nei. Ikke så mange som jeg mest sannsynlig ville hatt om mine føtter var små og nette.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 22:58   #32
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kunne hatt tonnevis om jeg hadde vært mindre kresen. Jeg digger sko og kjøper mer enn jeg trenger, men jeg er enormt kresen fordi jeg får gnagsår av å se i skobutikker. :skoelsker:

Gammel 02-05-08, 23:01   #33
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Nei, jeg har nesten ingen sko. Men har mange Havaianas.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 23:21   #34
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Har du mange sko?

Niks, 8-10 par tror jeg.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 23:38   #35
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Støvler, fjellsko, skisko, slalomstøvler, nesnalabber, elnaturalista, sneakers, aerobicsko, adidas slippers, 2 par flipflops, 6 par pensko, 2 par utslitte støvletter. Så altså 19 par.
Har kjøpt et par sko i år, men ellers er de nyeste minst 2 år gamle.

Har en god venninne som er skogal. Hun ryddet nettopp i skoene sine ga bort mange som ikke passet. Etter opprydding hadde hun 75 par og da hadde hun ikke tatt med støvler og skisko

Gammel 02-05-08, 23:50   #36
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har endel fritidssko ala sneakers.
Hadde jeg hatt føtter som passet i enhver sko hadde jeg sikkert hatt mange. Jeg er glad i sko, men finner sjelden fine/ pensko som passer til mine andeføtter.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 00:10   #37
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja det finnes da noen par i både skuffer og skap. Men jeg er kresen, jeg finner bare sko med høye heler. Så jeg har problemer med å finne såkalte fornuftige sko og støvler.

Men jeg kan ikke fatte at noen ikke finner sko. Det er jo ett enormt utvalg, og i alle former, helhøyder og farger.

Og nå er det snart tid for sommersko. :juhuu:

Gammel 03-05-08, 00:24   #38
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Men er det rett å kalle det en psykose?
Er det ikke i dette tilfellet en psy-sko-se?

Gammel 03-05-08, 00:26   #39
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Jeg finner dem overalt!
Sparkjøp har mye fint etter min smak, og rimelig, så jeg har råd til å kjøpe det jeg har lyst på.
Ellers har jeg en egen radar for Enhjørning-sko, jeg pleier å klare å spore oppde mest fantastiske ting og som regel på salg.

Gammel 03-05-08, 00:34   #40
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg hater å kjøpe sko, og har ergo ikke så mange par. Har liksom bare dte jeg må ha...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.