|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hvilke kaker pleier dere å servere i bursdag?
Ok, da er jeg med. Jeg tenkte bare på barneselskapene.
![]() |
#23 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke kaker pleier dere å servere i bursdag?Her varierer vi veldig. Svigermor og bestemødrene til gubben vil som regel ha med ei kake...
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilke kaker pleier dere å servere i bursdag?Snickerskaka, går ned på¨høgkant her. Yougurt kaka også. |
![]() |
![]() |
#25 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Hvilke kaker pleier dere å servere i bursdag?Det varierer litt hva vi pleier å lage,- barna får være med å bestemme. Men oftest har vi sjokoladekake / brownies og gelè (i porsjonsformer, ganske populært), og noen ganger ostekake, gulrotkake, muffins og boller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilke kaker pleier dere å servere i bursdag?Det varierer selvsagt, men jeg har en familie med allergier i alle retninger så dette er omtrent hva vi bruker å ha:
![]() |
#27 |
trøtt
|
![]() Sv: Hvilke kaker pleier dere å servere i bursdag?Gjærbakst (ofte kringle med vaniljefyll og melisglasur) i alle bursdager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Einsam
|
![]() Sv: Hvilke kaker pleier dere å servere i bursdag?Kommer helt an på selskapet, men vi har som oftest mange samlet på bursdagsfeiringene, som pleier få lskikkelig unsj først pga lang reisevei, og dermed blir kake mer dessert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke kaker pleier dere å servere i bursdag?Oreokake
![]() |
#30 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke kaker pleier dere å servere i bursdag?Jeg lager bestandig sjokoladekake.
![]() |
|
|