|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#24 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Ja, jeg gjør ofte det fordi jeg prøver å holde meg borte fra brus og glemmer ofte (eller var det alltid) å ta med tom vannflaske hjemmefra. På restaurant kjøper jeg bris eller brus.
|
|
|
#25 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Det syns jeg var en merkelig definisjon av stjeling. Da er jeg også en tyv, for det har hendt at jeg jeg har åpnet en flaske og drukket av den under maratonhandleturer på Obs. Så lenge man får flasken gjennom kassa og betaler for den, så spiller det vel ikke veldig stor rolle om den er tom, halvfull eller full. Det er aldri noen som har beskyldt meg for tyveri i den forbindelse, ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Hvis jeg bare skal ha vann, drikker jeg springvann, men siden jeg liker vann med kullsyre best, så kjøper jeg gjerne det. Jeg velger den lokale varianten da, den har bare reist noen får kilometer.
|
|
|
#29 |
|
Ute på tur
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Det hender, men jeg prøver å huske å ta med vann når vi skal ut. Heldigvis er både vannet hjemme og på jobb bra.
|
|
|
#30 |
|
flisespikker
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Hvis jeg skal kjøpe noe å drikke i butikk eller kiosk, så kjøper jeg vann, ja, til både meg selv og Poden. Noen ganger farris til meg selv. Brus eller annet søtt drikke kjøper jeg derimot så å si aldri.
|
|
|
#31 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Ja, det gjør jeg. Om jeg er på farten og blir tørst så kjøper jeg oftere vann på flaske, enn brus.
|
|
|
#32 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Jeg kjøper masse Farris, om det teller.
|
|
|
#33 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?
Det er ikke alle kjøpesenter som anser det sånn, på Ultra Alnabru så har de jo flaskeholdere på en del av handlevognene nettopp for flasker som man åpner og drikker før man kommer til kassen.
|
|
|
#35 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Hjemme og på hytta drikker vi vann fra springen - deilig og friskt. Er vi på lange bilturer hender det jeg kjøper Farris, da jeg syns det er så godt. Det hender også vi stopper og kjøper en Imsdal til Storebror. Jeg kjøper også som regel Farris/Glitre på kafe.
|
|
|
#36 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Jeg kjøper om jeg er ute og har glemt flasken. Og på skolen om vann renseren er ødelagt, noe den ofte er. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Javel
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Veldig sjelden. Vi har alltid vann fra springen i kjøleskapet og drikker bare dette hjemme. Kjøpevann blir det om vi er på lang biltur, eller på kino osv (istedenfor brus).
|
|
|
|
#38 |
|
Glad
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Hender seg jeg kjøper flaskevann. Fordi jeg er tørst, og jeg liker ikke brus så godt. Flaska brukes til springvann etterpå.
|
|
|
#39 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Jeg bryter sammen og tilstår at jeg er Farrisoman. Jeg drikker mye Farris. Fy og smekk på lanken.
|
|
|
#40 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Hvis man er ute og reiser og er borte i kanskje flere dager, er det vel de færreste som drar med seg en hel dunk med lunkent vann? Jeg syns det er veldig greit å kunne kjøpe vann på flaske, istedet for å være "nødt til" å drikke brus i sånne situasjoner, og skjønner ikke hva som er så ekstremt galt med det. |
|
|
|
![]() |
|
|