Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Se premieren på Scarletts første musikkvideo

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-08, 22:50   #21
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideo

Ikke bare var sangen gørr kjedelig, men stemmen holder ikke mål i det hele tatt. Hun sprekker og det er småsurt, uten klang. Dette hadde jeg gjort bedre selv.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 22:54   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fæl musikk, rotete video
Minnet meg litt om den duetten mellom Ozzy Osbourne og datteren (som jeg ikke husker navnet på i farta). Sånn ekkoboksete...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 12:12   #23
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mitt førsteinntrykk er: Nei og nei, hva er nå dette for påfunn?

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 12:27   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det her er akkurat min stil. Litt vel mye noise i det visuelle fra tid til annen, men det var noen fantastiske vinkler innimellom, kult å se en usminka Scarlett, og jeg liker faktisk stemmen hennes. :stor fan av ting som ikke er heeelt riktig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 11:43   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har hele skiva kommet også.

Øyvind Rønning i Dagbladet gir den en toer og sier:

Sitat:

En dyster monotoni, et fravær av dynamikk og ikke minst variasjon, truer med å kvele nesten hver eneste låt – samt Scarletts ganske så ordinære stemme. Det er dårlig regi, rett og slett.

Bernt Erik Pedersen i Dagsavisen er litt mer på gli og gir den en treer:

Sitat:

Denne plata låter helt spektakulært. Helt til Scarlett Johansson begynner å synge. For Hollywood-stjernens stemme er så flat, anonym og uspennende at det stiller alvorlige spørsmålstegn med hele prosjektet. For hva er poenget med å ta for seg en av rockens absolutt største låtskrivere gjennom tidene når man som vokalist ikke klarer å tilføre sangene noe som helst?

Robert Gjestad i Aftenposten gir den også tre:

Sitat:

Likevel forsvinner Waits' eget særpreg i produksjonen, og det hele ender dessverre opp som mest morsomt for de involverte, og løftes ikke til noe spesielt viktig, rent musikalsk.
Synd, fordi forutsetningene for å kunne gjøre noe mer stilfullt burde være til stede.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 11:53   #26
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nå har hele skiva kommet også.

Bernt Erik Pedersen i Dagsavisen er litt mer på gli og gir den en treer:

Det jeg lurer på er når Bernt Erik Pedersen skal skjønne at man ikke kan stille spørsmålstegn.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 11:59   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det jeg lurer på er når Bernt Erik Pedersen skal skjønne at man ikke kan stille spørsmålstegn.

Haha, du kan så si!

Gammel 20-05-08, 12:03   #28
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

åh enda en fjortiss video.Akurat det man trengte

Gammel 20-05-08, 14:44   #29
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mulig de skal være det motsatt av de bråkete spørsmålstegnene?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 15:30   #30
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var monoton og kjedelig....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:20   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det her er akkurat min stil. Litt vel mye noise i det visuelle fra tid til annen, men det var noen fantastiske vinkler innimellom, kult å se en usminka Scarlett, og jeg liker faktisk stemmen hennes. :stor fan av ting som ikke er heeelt riktig:

Så fint at denne kom opp igjen, jeg har nemlig gått og tenkt litt på dette. Jeg er nemlig også fan av "ting som ikke er helt riktig", og burde jo ha alle forutsetninger for å like dette. Jeg tror jeg har kommet frem til at hvis det skal være litt uriktig, så må det være ærlig. Hvis ikke, kan det like godt være pent, lizzom.

Og det synes jeg ikke det er. Ærlig, altså. Jeg ville mye heller hatt en helt nedstrippet låt der hun sang litt røft og rufsete, enn her hvor det virker som om de prøver å dekke over det faktum at hun rett og slett ikke er spesielt flink.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 20-05-08 kl 18:57. Årsak: Spesifisering
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 18:27   #32
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg og Scarlettah er enige igjen!

Gammel 20-05-08, 18:47   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på en tripp og synes fortsatt det er bra.

Gammel 20-05-08, 20:50   #34
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er på en tripp og synes fortsatt det er bra.

Syre? Eller har du igjen av BI-coken?

Gammel 20-05-08, 20:54   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Syre? Eller har du igjen av BI-coken?

Det heter visst kola i disse dager, men nei, det er ikke noe sånt.

Gammel 20-05-08, 20:57   #36
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Det heter visst kola i disse dager, men nei, det er ikke noe sånt.

Trodde cola var passé også, jeg, og at "Charlie" var det som rula nå. Merkelig sammentreff.

Gammel 20-05-08, 21:05   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Trodde cola var passé også, jeg, og at "Charlie" var det som rula nå. Merkelig sammentreff.

:noia:

De vet alt!

Gammel 20-05-08, 21:07   #38
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

:noia:

De vet alt!

You'd better sleep with one eye open tonight.

Gammel 20-05-08, 21:11   #39
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

You'd better sleep with one eye open tonight.

Hvis ryktet om meg medfører riktighet gjør jeg nok det.

Gammel 20-05-08, 23:02   #40
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

For en kjedelig og flat stemme er det føste som detter inn i skallen min.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.