|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoIkke bare var sangen gørr kjedelig, men stemmen holder ikke mål i det hele tatt. Hun sprekker og det er småsurt, uten klang. Dette hadde jeg gjort bedre selv.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoFæl musikk, rotete video |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoMitt førsteinntrykk er: Nei og nei, hva er nå dette for påfunn?
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoDet her er akkurat min stil. Litt vel mye noise i det visuelle fra tid til annen, men det var noen fantastiske vinkler innimellom, kult å se en usminka Scarlett, og jeg liker faktisk stemmen hennes. :stor fan av ting som ikke er heeelt riktig: |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoNå har hele skiva kommet også.
Bernt Erik Pedersen i Dagsavisen er litt mer på gli og gir den en treer:
Robert Gjestad i Aftenposten gir den også tre:
|
|
|
#26 |
|
*_*
|
Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideo
Det jeg lurer på er når Bernt Erik Pedersen skal skjønne at man ikke kan stille spørsmålstegn.
|
|
|
|
#28 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoåh enda en fjortiss video.Akurat det man trengte
|
|
|
|
#29 |
|
Introvert optimist
|
Det er mulig de skal være det motsatt av de bråkete spørsmålstegnene?
|
|
|
#31 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Så fint at denne kom opp igjen, jeg har nemlig gått og tenkt litt på dette. Jeg er nemlig også fan av "ting som ikke er helt riktig", og burde jo ha alle forutsetninger for å like dette. Jeg tror jeg har kommet frem til at hvis det skal være litt uriktig, så må det være ærlig. Hvis ikke, kan det like godt være pent, lizzom.
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 20-05-08 kl 18:57. Årsak: Spesifisering |
|
|
|
|
|
#36 |
|
*_*
|
Trodde cola var passé også, jeg, og at "Charlie" var det som rula nå. Merkelig sammentreff.
|
|
![]() |
|
|