|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi prater på mandag 27.aprilEneste som står sterkt i minne her er 07 som var en dritt sommer. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi prater på mandag 27.aprilÅ, håper også det blir bra sommer! Jeg var hjemme i fjor sommer i permisjon, men da var det regn og 10-15 grader. Prøver meg på permisjon kombinert med solfylte dager i år.
|
|
|
#23 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi prater på mandag 27.aprilHeisann! Her er det litt grått i dag, med litt regn innimellom.
|
|
|
#24 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Vi prater på mandag 28.aprilvi har vår
|
|
|
|
#25 |
|
re:designer
Sv: Vi prater på mandag 28.aprilMåtte en tur innom jobben alikevel i dag. Skal sette på 150-200 extension.. Søster har full liste og trengte litt hjelp. Ellers var jeg i full gang med nytt stort maleri. Det får vente.. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Vi prater på mandag 28. april
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Vi prater på mandag 28. aprilHusker forresten godt sommeren 06. Jeg var gravid og sinnsykt dårlig, og tilbrakte store deler av tiden i sengen med to vifter på. I fjor fikk jeg kun badet 1 gang, skikkelig drittvær. Så i år er jeg klar for supersommer!
|
|
|
|
#28 |
|
Textrovert
|
Sv: Vi prater på mandag 27.april
Varmeste sommeren, vel? Ikke beste.
|
|
|
#29 |
|
Øyboer
Sv: Vi prater på mandag 27.aprilJa, varmeste er vel rett |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tatt på
|
Sv: Vi prater på mandag 27.aprilDet var en super sommer for oss som var gravide i fjor synes jeg. Passe kjølig så man slapp unna ødemer, enkelt å få avkjøling når hetetoktene satte inn.
|
|
|
#31 |
|
Epikur
|
Sv: Vi prater på mandag 28. aprilI gang med 2,5-dagers uken. Slik burde mange uker vært, det eneste aberet er at jeg faktisk har mye å gjøre. Og jeg vet ikke om jeg rekker alt mulig som jeg må få unna. Lille i magen begynner å bli merkbar, veldig aktiv krabat som sparker og styrer. Hadde en god husmordag i går, for en gangs skyld. :flau. Veldig veldig mye blir overlatt til mannen om dagen når det gjelder hjemmefronten. Det er prisen å betale for å greie å jobbe 100 %. Så jeg vasker ikke tøy, vasker ikke hus, tar ikke inn eller ut av oppvaskmaskinen, kort sagt; ikke en dritt. Bortsett fra litt matlaging. Men i går hadde jeg endelig litt overskudd, og bakte boller, brød, lagde kjøttboller, vasket tøy og fylte og tømte oppvaskmaskinen. Et lite steg for menneskeheten, mne et stort steg for Mim.
|
|
|
#32 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vi prater på mandag 28. aprilJeg har trent, og så har jeg ikke gjort en dritt. Men jeg har lest i oppskriftsbøker og planlagt middag i dag. Hjemmelagede fiskekaker leder foreløpig.
|
|
|
|
#33 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi prater på mandag 28. aprilPlukket frem sommertøy i dag, så nå kan sommeren komme. Husker best somrene 2002 og 2005. Bra sommere begge to. Svettet meg gjennom dem med stor mage. Storesøster er født 7. juli 2002 så hun kom i verste varmebølgen. Den sommeren ble det for varmt for henne så hun sov mest inne og oppholdt oss inne under vifter og ut i skyggen. Lillebror er født 10. oktober 2005 så der var det jeg som sleit med varmen ikke han. Men jeg ELSKER sol og sommer. Har forbudt meg selv å klage på varmen fordi jeg sutrer over kulden hele vinteren, da skal jeg hvert fall nyte de få dagene da det er sol og varmt.
|
|
|
#34 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi prater på mandag 28. aprilHei og hå.
|
|
|
#35 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi prater på mandag 28. aprilJeg har sett Xian og Ulrikke i dag.
|
|
|
|
#36 |
|
Står på egne ben
Sommeren '06 var bare helt herlig. Jeg så for meg det styret med barnehagen stengt hele juli, begge ungene hjemme og meg høygravid. Men så deilig det var. Ungene gikk barbeint i sandaler, shorts og t-skjorte absolutt hele juli, når de ikke badet. Og veldig praktisk å ha bikini som nesten eneste antrekk når en er gravid også. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Live and let live
|
Samme her, vi ble berøvet for sommeren i fjor, så universet skylder oss en ordentlig sommer i år.
Det er den varmeste som er varslet, men det er også sagt at det fine været i april peker på en tørr og fin sommer i år.
|
|
|
#38 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Vi prater på mandag 28. aprilHer er det nydelig vær. Ungene er på vei hjem fra SFO og har forhåpentligvis vært ute store deler av dagen siden de har uteskole mandager. Jeg har unnagjort ukas eneste time - det blir ikke så mye igjen når man er 70 % sykemeldt, uka bare har tre skoledager og det er heldagsprøver to av de tre dagene.
|
|
|
#39 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi prater på mandag 28. aprilJeg kom hjem fra weekend tur i Oslo i morrest. Har rukket å få lagt om til sommerdekk på bilen, lunsj med ei venninne, shopping, foreldresamtale for lillesøster og gjort skolearbeid i to timer med ei fra klassen.
|
|
|
#40 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi prater på mandag 28. aprilVåknet 1 time før klokka ringte :gisp: og fikk ikke sove igjen. Så da klokka ringte kl 7 var det opp og sprett. 2 barn som skulle ordnes, så kjøres til park og skole, før a mor skulle på jobb.
|
![]() |
|
|