Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vi prater på mandag 28. april

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-08, 12:29   #21
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi prater på mandag 27.april

Eneste som står sterkt i minne her er 07 som var en dritt sommer.

Husker det var ganske varmt i 06 og, men de 2 varmeste ukene tilbrakte jeg på Haukeland med en døende Bestemor, og resten med oppussing av nyinnkjøpt hus og flytting. Så ikke mye tid til å nyte solen.

*Gleder meg til sommer og sol*

I år skal vi kose oss i finværet. Sole oss, bade, grille og gå tur. Må rett og slett bli flinkere til å nye været når det først er her.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 12:35   #22
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Å, håper også det blir bra sommer! Jeg var hjemme i fjor sommer i permisjon, men da var det regn og 10-15 grader. Prøver meg på permisjon kombinert med solfylte dager i år.

Ellers sitter jeg med lillebror sovende på brystet mitt, mens jeg egentlig leter etter noe god snasemat som jeg kan lage. Skal spise en skive eller to med egg til lunsj. Så skal vi ut å spise middag hos mor og far til mannen, blir sikkert kake også siden hun hadde bursdag i går. Hun skal få morgenkåpe i frotte i bursdagsgave av oss.

Gammel 28-04-08, 12:41   #23
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Heisann! Her er det litt grått i dag, med litt regn innimellom.
Er hjemme fra jobb, vært syk ei uke nå. Ungene var syke ei uke før det.
Kjempelei av å være inne!

Trivelig med en sånn tråd, selv om jeg ikke hadde såmasse trivelig å skrive om

Gammel 28-04-08, 13:22   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi prater på mandag 28.april

vi har vår
12 grader i skyggen

Og håper vi får like fin sommer i år som i fjor og i 2006
sol,sol,sol,sol

Gammel 28-04-08, 13:25   #25
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi prater på mandag 28.april

Måtte en tur innom jobben alikevel i dag. Skal sette på 150-200 extension.. Søster har full liste og trengte litt hjelp. Ellers var jeg i full gang med nytt stort maleri. Det får vente..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 13:44   #26
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi prater på mandag 28. april

Her har vi vært i åpen barnehage. Nå ligger Mathias og sover og jeg slapper av her. Skal på jobb kl 15.

Her er det overskyet, men vinden er faktisk varm, og det er 15 grader.

Gammel 28-04-08, 13:46   #27
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Husker forresten godt sommeren 06. Jeg var gravid og sinnsykt dårlig, og tilbrakte store deler av tiden i sengen med to vifter på. I fjor fikk jeg kun badet 1 gang, skikkelig drittvær. Så i år er jeg klar for supersommer!

Gammel 28-04-08, 13:47   #28
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Er det sant at det er meldt den beste sommeren på 150år?

Varmeste sommeren, vel? Ikke beste.

Beste er subjektivt. Jeg sliter noe kolossalt i varmen, og tviler derfor på at dette blir den beste sommeren for min del.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 13:54   #29
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Ja, varmeste er vel rett Feil ord.

Liker varme, men jeg kan nok droppe noen grader for litt sol. Sol er det viktigeste. Blir så godt humør da

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 13:54   #30
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Det var en super sommer for oss som var gravide i fjor synes jeg. Passe kjølig så man slapp unna ødemer, enkelt å få avkjøling når hetetoktene satte inn.

Jeg er ikke så glad i varme og solsteik i utgangspunktet, det er en grunn til at jeg ikke er så lei meg for aldri å ha vært i syden.

Gammel 28-04-08, 14:01   #31
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I gang med 2,5-dagers uken. Slik burde mange uker vært, det eneste aberet er at jeg faktisk har mye å gjøre. Og jeg vet ikke om jeg rekker alt mulig som jeg må få unna. Lille i magen begynner å bli merkbar, veldig aktiv krabat som sparker og styrer. Hadde en god husmordag i går, for en gangs skyld. :flau. Veldig veldig mye blir overlatt til mannen om dagen når det gjelder hjemmefronten. Det er prisen å betale for å greie å jobbe 100 %. Så jeg vasker ikke tøy, vasker ikke hus, tar ikke inn eller ut av oppvaskmaskinen, kort sagt; ikke en dritt. Bortsett fra litt matlaging. Men i går hadde jeg endelig litt overskudd, og bakte boller, brød, lagde kjøttboller, vasket tøy og fylte og tømte oppvaskmaskinen. Et lite steg for menneskeheten, mne et stort steg for Mim.

Gammel 28-04-08, 14:07   #32
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har trent, og så har jeg ikke gjort en dritt. Men jeg har lest i oppskriftsbøker og planlagt middag i dag. Hjemmelagede fiskekaker leder foreløpig.

Sommere ja... husker sommeren 2004, det var en såkalt drittsommer med mye regn og omtrent ikke sommertemperatur en eneste dag. Passet meg bra, høygravid som jeg var. Dagen før jeg fødte, i august, kom varmebølgen og vi fikk en skikkelig indian summer med en laaang varmeperiode og masse sol. Jeg har noen nydelige bilder av en bitteliten dukke, bare to dager gammel, i gresset på sørlandet... Perfekt timing for meg ihvertfall!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 14:17   #33
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Plukket frem sommertøy i dag, så nå kan sommeren komme. Husker best somrene 2002 og 2005. Bra sommere begge to. Svettet meg gjennom dem med stor mage. Storesøster er født 7. juli 2002 så hun kom i verste varmebølgen. Den sommeren ble det for varmt for henne så hun sov mest inne og oppholdt oss inne under vifter og ut i skyggen. Lillebror er født 10. oktober 2005 så der var det jeg som sleit med varmen ikke han. Men jeg ELSKER sol og sommer. Har forbudt meg selv å klage på varmen fordi jeg sutrer over kulden hele vinteren, da skal jeg hvert fall nyte de få dagene da det er sol og varmt.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 14:17   #34
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Hei og hå.

Her er det absolutt ikke vår, det blåser og regner. (Østlandet)
Har gått en tur med snuppa så nå ligger hun og sover så søtt i vogna si.

Jeg husker hvertfall sommeren 2007! Da lå jeg nemlig på sofaen med hyperemesis og spydde fra juni til september, så jeg er klar for en perfekt sommer 2008, jeg.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 15:26   #35
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg har sett Xian og Ulrikke i dag. For en vakker liten gullklump!

De vet ikke at jeg så dem da...

Gammel 28-04-08, 16:13   #36
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Jeg er spent på det der, for i mitt hode var både sommeren 97 og 06 (sist nevnte sommer var jeg hjemme i permisjon - o'lykke) helt knall; i allefall her i Oslo. Skal mye til for å slå dem. Tiden vil vise.

Sommeren '06 var bare helt herlig. Jeg så for meg det styret med barnehagen stengt hele juli, begge ungene hjemme og meg høygravid. Men så deilig det var. Ungene gikk barbeint i sandaler, shorts og t-skjorte absolutt hele juli, når de ikke badet. Og veldig praktisk å ha bikini som nesten eneste antrekk når en er gravid også. Jeg elsker varmen uansett om jeg er gravid eller ikke. Håper juli i år blir like fin, samt mye ellers også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 16:57   #37
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

. I fjor fikk jeg kun badet 1 gang, skikkelig drittvær. Så i år er jeg klar for supersommer!

Samme her, vi ble berøvet for sommeren i fjor, så universet skylder oss en ordentlig sommer i år.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Varmeste sommeren, vel? Ikke beste.

Det er den varmeste som er varslet, men det er også sagt at det fine været i april peker på en tørr og fin sommer i år.

Gammel 28-04-08, 17:06   #38
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Her er det nydelig vær. Ungene er på vei hjem fra SFO og har forhåpentligvis vært ute store deler av dagen siden de har uteskole mandager. Jeg har unnagjort ukas eneste time - det blir ikke så mye igjen når man er 70 % sykemeldt, uka bare har tre skoledager og det er heldagsprøver to av de tre dagene.

Tenkte å ta ungene med på biblioteket og finne ei bok om evolusjon som passer for en ekstremt vitebegjærlig seksåring som ikke er fornøyd med mamma sine svar.

Gammel 28-04-08, 17:45   #39
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kom hjem fra weekend tur i Oslo i morrest. Har rukket å få lagt om til sommerdekk på bilen, lunsj med ei venninne, shopping, foreldresamtale for lillesøster og gjort skolearbeid i to timer med ei fra klassen.

Nå skal jeg bare nyte ettermiddagen og kvelden helt alene. Ungene er fortsatt hos mamma og pappa, mens mannen holder kurs på Gardermoen.

Gammel 28-04-08, 18:18   #40
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Våknet 1 time før klokka ringte :gisp: og fikk ikke sove igjen. Så da klokka ringte kl 7 var det opp og sprett. 2 barn som skulle ordnes, så kjøres til park og skole, før a mor skulle på jobb.

Nå er alle innomhus igjen, med 1 ekstra venninne av datter, og vi har spist spagetti med kjøttsaus og hvitløksbaguetter.

Nå blir det forhåpentligvis en rolig ettermiddag, før barna + venninne legger seg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.