Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker du vin?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Liker du vin?
Jeg elsker vin 64 36,57%
Jeg liker vin 53 30,29%
Jeg drikker vin kun for å være høflig 4 2,29%
Jeg liker bare rødvin 9 5,14%
Jeg liker bare hvitvin 11 6,29%
Jeg liker ikke vin 20 11,43%
Jeg hater vin 1 0,57%
Jeg er avholds 4 2,29%
Jeg liker vin, men får migrene av det 2 1,14%
Det mangler et alternativ som passer for meg 7 4,00%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-08, 21:49   #1
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: Liker du vin?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jepp. Samme her. Bortsett fra Italiabiten. Kunne vel heller tenkt meg syd-Frankrike. Sukk. Det gode liv.

Mye godt i Frankrike, men jeg heller i retning av Milfrid. Drømmen må være å bli gammel og gretten i Piemonte. Trøfler og Barolo.

Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 07:02   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Elsker vin.
Rart egentlig, for jeg kunne ikke fordra rødvin i det hele tatt før jeg traff mannen.
Han hadde svært romantiske måter å få meg til å like det på...

Gammel 28-04-08, 12:25   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Drikker kun hvitvin i veldig spes.anledninger.EKs i bryllup uten barn
Drikker det ikke til eks. reinsteik

tror jeg drikker hvitvin max 2 ganger i året

Gammel 28-04-08, 17:20   #4
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Jeg elsker vin

Gammel 28-04-08, 18:21   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med rosévin da, folkens? Ingen som drikker det? Jeg begynner å komme i stemning for rosévin på terrassen igjen jeg nå.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 00:08   #6
Hulemannen
pappa

Hulemannen sin avatar

Hulemannen er litt kul
Standard

Jeg elsker vin, men må nok som oftest gi rundt hundrelappen på polet før jeg begynner å bli fornøyd.

Synes ikke det er like godt å nyte vinen alene som sammen med noen, og med en høygravid samboer er det derfor blitt lite vin det siste halvåret. Har derfor store forhåpninger om Chablis til sommeren.

Gammel 29-04-08, 19:29   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vin er nyyydelig!!!!

Gammel 27-04-08, 21:43   #8
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker vin, men syns mye annet er godt også

Gammel 27-04-08, 21:45   #9
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får presisere at jeg fiin vin. Som Milfrid skriver så er livet for kort til å drikke dårlig vin. Jeg drikker ikke skvip og jeg synes for varm vin er langt verre enn for kald vin.

Gammel 27-04-08, 21:48   #10
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke vin.

Gammel 27-04-08, 21:49   #11
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg drikker vin av og til, men det er sjelden. og jeg drikker kun hvitvin.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 21:52   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har ikke lært å drikke vin gitt. Da skal det ihvertfall vær søt hvitvin.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 22:17   #13
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i rødvin. Å si at jeg elsker er nok å ta i, men jeg er veldig glad i det. For tida er det så hektisk for oss at vi sjelden har eller tar oss tid til å lage god mat og kose oss med god vin etter at barna har lagt seg, men det hender. Jeg er ingen vinkjenner å snakke om, men vet hva jeg liker, og greier ut fra det å finne fram til nye viner.
Hvitvin, derimot, drikker jeg sjelden. Jeg vet ikke annet enn at jeg liker Petit Chablis og at jeg ikke liker søte viner.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 22:21   #14
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Liker du vin?

Jeg kan drikke kald hvitvin, kanskje spesielt om sommeren, liker de litt tørre.
Litt rødvin kan også være godt, men det er få rødvin jeg liker.
(Men nå er det 5 år siden sist gang jeg drakk.)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 22:34   #15
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Liker du vin?

Jeg er svært glad i god vin og drikker det gjerne og ofte.

Gammel 27-04-08, 23:26   #16
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker vin

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 10:51   #17
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg elsker vin. Er ingen ekspert, men tror jeg klarer å kjenne forskjell på god og dårlig vin. Er mer glad i rød enn i hvit, og hvis det skal være hvit, må de være ganske tørre.

Gammel 28-04-08, 12:34   #18
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker ikke vin, og synes det er dumt. Har smakt en hvitvin en gang som jeg likte, men jeg finner den ikke igjen.

Gammel 28-04-08, 19:50   #19
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker bare rødvin.

Bill.mrk.: Har smakt for mye hvitvin på returen i fjortisårene.

Gammel 29-04-08, 09:21   #20
Zianta
Nybegynner

Zianta sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Zianta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Jeg drikker vin av og til, men det er sjelden. og jeg drikker kun hvitvin.

Samme her.

Zianta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
vin

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.