|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Saddam Hussein dømt til døden ved henging (VG)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Saddam Hussein dømt til døden ved henging (VG)Motstander av dødsstraff, også i denne saken.
![]() |
#28 |
Litt vel mye dobbeltmoralisme her eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Saddam Hussein dømt til døden ved henging (VG)Jeg syntes ikke at han slipper lettvindt unna... Kan jo være at han er "glad i livet" selv om han er bak lås... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Saddam Hussein dømt til døden ved henging (VG)Er i mot dødsstraff både i denne saken som i andre saker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Men hva synes du om alle de liv som er tapt etter at USA innvaderte Irak da? Det sies jo at det er flere liv som er tapt ved hjelp av USA's grusomheter, enn hva Sadam og hans menn har stelt istand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Ringskrømt
|
Ikke sant. Vi må ikke forhaste oss med å utpeke en fiende. Bush har minst like mange liv på sin samvittighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Jeg synes faktisk det hele er fryktelig trist. Saddam viser jo tydelige tegn på å ha hatt en ikke optimal oppvekst, Bush er bare maktsyk i mine øyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Pen. Så det så.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Saddam Hussein dømt til døden ved henging (VG)Bush har vel ikke hatt en optimal oppvekst han heller.
![]() |
#39 |
Nei, jeg skal ikke nekte på den. Men han gjør ting på en "amerikansiert sleip" måte, og dermed får han ikke mye medlidenhet fra meg. Men uansett, dødsstraff er ingen løsning samme hva man har gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Saddam Hussein dømt til døden ved hengingJeg er også imot dødsstraff. Helt uavhengig av hvor grusomme forbrytelser som er begått. Dette er jo et eksempel på en person som virkelig har ansvar for enorme grusomheter, men dødsstraff senker straffen ned på hans nivå.
Hvis han plasseres i et fengsel bare omgitt av sjia-muslimske fanger, er vel dette omtrentlig synonymt med dødstraff.
![]() |
![]() |
|
|