|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokkers syklister!og hvorfor må de sykle mitt i veien i den beine 80 sonen her hvor det er HELT ny brei sykkelsti som det aldri er gående på. Det er brukt mye penger på en 2m brei gang og sykkelsti som ingen går eller sykler på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Pokkers syklister!
Jepp - enig i denne. Syklistene bør dog ta hensyn til at de lager trafikk-kork, og slippe bilistene forbi, slik at de ikke skaper unødvendig farlige trafikksituasjoner
![]() |
#23 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Pokkers syklister!I 50- og 60-soner der det er sykkelstid som går langsmed veibanen burde sykling være forbudt. Er ikke sykkelstiene godt nok feid får man ta dette opp med dem som kan gjøre noe med det, ikke bare sykle midt i veien og dumpe problemet i fanget på alle som kjører.
![]() |
#25 |
frakoblet
|
![]() Sv: Pokkers syklister!Syklister i veibanen skaper mange farlige situasjoner, og når det er sykkelstier ved siden av kan de vel for svarte holde seg der. Ikke skjønner jeg at de tør annet heller.
![]() |
#26 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokkers syklister!Vel, i Trondheim føler syklister seg (ikke undertegnede) trakassert av politiet. Har lest om flere tilfeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokkers syklister!Å være syklist i Trondheim er ikke lett. Det skal liksom være en "sykkelby", men det skylde bare antallet syklister, ikke tilretteleggingen. Når det er sagt så er jeg veldig enig i at det er usedvanlig mange hensynsløse syklister i Trondheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Pokkers syklister!Når man er syklist irriterer man seg over bilister, og når man er bilist irriterer man seg over syklister
![]() |
#29 |
Shake it out!
|
Ja det ville jo være livsfarlig med syklister som durer av gårde i slike hastigheter og enda fortere på sykkelstier der det går folk. Både for fotgjengere og for syklisten. For transportsyklister er det ikke noe godt alternativ i det hele tatt. Det har de tatt konsekvensene av der jeg bor, og flere og flere steder kommer det nå sykkelfelt i vegbanen. Da får syklistene sine egne felt i vegbanen, og får ok sikkerhetsavstand til biltrafikk.
![]() |
#30 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Pokkers syklister!Det er forskjell på "sykkelsti" og det mange kaller sykkelsti, men som er "gang- og sykkelvei". Der er det
![]() |
#31 |
Type R ;)
Hvor: Nord
Når du skriver sykkelsti så tenker jeg grusvei.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 23-04-08 kl 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Slumrende Ullteppe
|
Sykkelstien her er en sykkelvei. Den er asfaltert, brei, feid, går langs veien hele veien, ikke noen ekstrasvinger, duppeditter og unnasluntringer. Ikke noen busstopp og barneskoler. Ikke noen som går der, det er rett og slett en vei som er lagd for å sykles på fordi det er så mange svinger og mye trafikk.
![]() |
#34 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Pokkers syklister!Jeg er spesielt impoert når man kommer til disse som trener...
![]() |
#35 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Pokkers syklister!Er så enig.
![]() |
#36 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() |
#37 |
This is normal!
|
![]() Sv: Pokkers syklister!Jeg forstår frustrasjonen din, Inagh, men ellers må jeg si meg enig med Polyanna og Milfrid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokkers syklister!Det er veldig irriterende å ha sykklister foran seg særlig når de sykkler ved siden av hverandre.................
![]() |
|
|