|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Safran; scientologtesten
Faren min er ufrivillig pinsevenn og ble faktisk kurert fra å være pinsevenn etter konfirmasjonen |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Textrovert
|
Pinsevennene!
![]() |
#23 |
Mother of Dragons
|
Jeg tror de heter doble vinkler eller anførselstegn, og det er Språkligaen her som sier at de er mest korrekte, så nå har jeg somlet meg til å skrive ut en oversikt over alle Alt Key Codes sånn at jeg får det til.
![]() |
#24 |
Mother of Dragons
|
Var du med i Pinsevennene og så advarte moren din deg mot sekter? Er ikke pinsevennene en sekt? :uvitende om karismatiske menigheter:
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Safran; scientologtestenDet er veldig få som er med i en sekt som går med på at det de er i er en sekt. Bare se på statskirken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Mother of Dragons
|
Har du på NumLock? Og så må du holde Alt nede under hele nummertastingen.
![]() |
#27 |
Protonterapeut
|
Du må bruke numpad-en, altså tallene til høyre på tastaturet. Ikke de over bokstavene. :åpplyser:
![]() |
#30 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Safran; scientologtestenDen har sikkert en numpad men du må som oftest «slå det på» ved hjelp av en funksjonstast eller en numlocktast eller noe sånt.
![]() |
#31 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Safran; scientologtestenaC, jeg vet ikke hvordan det er på pc, men på mac var det alt+v eller alt+b, så kanskje det er et annet sted. Hold inne alt, og trykk deg frem, så finner du det nok! Jeg fant masse spennende!
![]() |
#32 |
Textrovert
|
![]() |
#33 |
|
Jeg har numpad, men da må jeg begynne å trykke på knapper, og jeg har feber. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Textrovert
|
Det er menighetslokalet deres i Trondheim som heter Betel.
![]() |
#35 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Safran; scientologtestener det pinsevennnene som har den Betel båten som ligger ved kaien her? Har alltid lurt på det når jeg kjører forbi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Safran; scientologtestenaC: Full rapport forventes, bare så du vet det.
![]() |
#39 |
This is normal!
|
![]() Sv: Safran; scientologtestenTenk så fint om alle vi på FP tok scientologitesten og stakk innom kontoret i Oslo for å hente den (og kverulere) samme dag. Kanskje de hadde lagt ned kontoret for godt da? Etter det kunne vi fortsett til neste kontor, og neste... Kanskje vi til slutt ender opp med å møte Tom Cruise eller noe (ikke at det er noe å trakte etter men...). Jo her tror jeg vi har en quest... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|