|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Jeg tror du gjør rett i å ikke spørre sviermor, men innen du har spart opp det du trenger, så kan det jo hende at svigermor har tilbudt seg å gjøre det for deg også.
![]() |
#22 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Hvis du har lyst på festdrakt fra Sparkjøp eller hvor som helst så gjør det Iset !
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?
Hehe det tror jeg ikke, men alt kan vel skje. Jeg lovet meg egentlig en bunad da jeg hadde nådd målvekten min på minus 60 kg, og nå har jeg jo gått ned 64 kg og skulle vel egentlig hatt en, men det var jammen lett å love seg noe slikt da målet var uendelig langt borte.
![]() |
#24 |
I farta!!
|
Det hadde eg gjort. Ønske deg peng eller bunadsting til bursdag og jul og sette av litt sjølv når du har mulighet. Tenk når du har nok til bunad.
![]() |
#25 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Sånn ser den fra Sparkjøp ut:
![]() |
#26 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?For å vere brutalt ærleg så ville eg heller ha brukt dei 2000 kronene på ein flott kjole. Eg har bunad, men for meg vert det noko anna enn festdrakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Jeg synes festdraktene som ikke aper etter bunader er finere. Nå er jeg dog så heldig at jeg har arvet en bunad etter min mor, så jeg har ikke stemmerett.
![]() |
#28 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Festdrakta på Spar Kjøp kostar vel nærmare 2000,-, utanom sølv, sko o.l. Det er ganske dyrt dersom ein ikkje er heilt fornøgd. Dersom du derimot likar den kjempegodt, er det berre å kjøpe den og gje blaffen i kva andre måtte meine, men det er som DM skriv, er det bunad du VERKELEG ynskjer deg, er det betre å spare dei pengane no og helde samle litt gjennom ein lengre periode. Eg gjorde det til min bunad, og sjølv om det tok litt tid er eg verkeleg glad for at eg gjorde det slik. Foreldre, søsken og besteforeldre var også veldig fornøgde med det forresten, for då hadde dei ulike gåvetips til alle anledningar ein periode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Type R ;)
Hvor: Nord
Åj har de fått nye?
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 16-06-09 kl 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Spennende- har du link eller bilder?
Sist redigert av gnuri : 17-04-08 kl 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Type R ;)
Hvor: Nord
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 17-04-11 kl 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Jeg ville også begynt å spare til en ordentlig bunad. Jeg ville heller lagt de 2000 en slik festdrakt koster i sparepotten, en fin start det |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Øyboer
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Jeg liker ikke sparkjøpdraktene, men har selv kystdrakt. Er ikke en bunad men jeg føler den er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Har du peil på hva disse koster ? Ofte så er jo festdrakter som er såpass forseggjorte som disse nesten like dyre som bunader.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Borte
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Hvis jeg ikke hadde hatt bunad så ville jeg foretrukket noe annet fint fremfor festdrakt fra Sparkjøp el. Ikke fordi det er harry eller teit å kalle det bunad eller noe sånt, jeg ser uansett ikke forskjell tror jeg, men fordi jeg elsker bunaden min pga tilknytningen til stedet jeg bor, familieidentiteten og liker tanken på å bære et plagg som skal følge meg hele livet. Litt vanskelig og høytidelig å forklare, men dere skjønner sikkert hva jeg mener (noen av dere) Jeg syns ikke bunad/bunadaktige drakter er så fine i seg selv at jeg ville skaffet en som ikke betød noe for meg.
![]() |
#37 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Det er forskjell på festdrakt og festdrakt. Kystdrakten, Bergens-drakten og Oslo-drakten er flotte drakter, Spar Kjøp-drakten ser i mine øyne ut som billig jalla-jalla-look-alike. (Jeg har sett dem live, og dette er altså min mening.) Ulldrakten som det linkes til over her synes jeg var kjempeflott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Absolutt helt enig med Liven!!
![]() |
#39 |
Helt konge
|
Hadde det vært meg hadde jeg alikevel hadde spurt svigermor om det er et prosjekt hun kunne tenke seg å holde på med over tid. Bunaden trenger vel ikke bli ferdig til førstkommende 17.mai? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjempelurt å kikke der, ja. Min buad kjøpte min mor til meg på vår lokale bruktbuttkk.
![]() |
|
|