|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Lillegutt (5 år) rir og svømmer, det er fine aktiviteter for han nå. Sist redigert av m^2 : 16-04-08 kl 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Jenta går på ridning. Gutten går ikke på noe, men er aktiv lell.
![]() |
#3 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Eldstemann skal forøvrig begynne på gitarkurs nå. Burde jeg bli bekymret for fotballkarrieren da?
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?
Janove Ottesen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Jeg synes trening generelt skal være lek. I tillegg synes jeg det er viktig at leken/treningen er lystbetont så her ville våre gutter fått velge selv hva de ville gått på.
![]() |
#6 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Jeg synes den beste treningen er å komme seg ut daglig og leke aktivt, frilek, klatring, sykling, hoppestrikk, kappløp etc. Siden ikke alle har muligheten til dette hver dag synes jeg det meste som er tilgjengelig og gir barna glede og stimuli er bra. Ekstra flott er det hvis det kan gi noe som har større effekt, som yoga'en hos Miss-familien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Våre skal begynne med tennis og golf, siden det er de eneste kvinneidrettene der det er store penger å hente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Vi kommer definitivt til å oppmuntre at de driver med organisert idrett av ett eller annet slag. Både jeg og mannen har alltid drevet med lagidrett og synes det har vært en stor berikelse.
![]() |
![]() |
#9 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Eldstemann gikk på allidrett fra han var 4 til 6 år. Da fikk han prøvd mange ulike idrettgrener og bestemte selv at han ville begynne med aktiv svømming da han var 7 år. Han er svært lykkelig med valget sitt og jeg synes det er kjempeflott at han har valgt noe annet enn det alle andre driver med i klassen dvs. fotball (som han hater)
![]() |
#10 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Jeg synes at såpass små barn har godt av et allsidig idrettstilbud der de kan prøve ut mange ulike aktiviteter og kjenne litt på både hva de liker og ikke liker. Allidrett/idrettsskole/idrettslek er et fint prinsipp, synes jeg. Så kan de heller spesialisere seg litt etter hvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Jeg vil gjerne få Poden over på balett, men når han gjør snåle saker på stuegulvet og sier "Mamma, æ danse bjejk dæns", så tror jeg kanskje ikke han er den balettdansende typen likevel.
![]() |
#12 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Være jenter (7 og 9 år) driver med svømming, og de trives veldig med det. Ingen flere i klassene deres, men de synes det er kjempegøy. Mye positivt med svømming som Susse sier, og jeg er veldig enig med henne. Håper de fortsetter en god stund. Vi er ikke noe fotball eller handballfamilie, så det er helt i orden for oss
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Jeg tenker å få med lillegutt på klatring etterhvert, han er litt liten enda og det er litt for langt til nærmeste klatrevegg men om et år eller to! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Fotball er jeg veldig glad for at 2 av 3 barn har begynt med (den 3. er for liten ennå). Det er mye god trim, lagidrett (sosialisering), sosialt for de voksne, frisk luft, og veldig engasjerende.
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Det Alfa sa.
![]() |
#16 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Mine gikk også på allidrett når de var små. Jenta elsket det, mens gutten kjedet seg etter noen få ganger.
![]() |
#17 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Nå går de på svømming begge to. De får selvsagt velge hva de vil etterhvert, men svømme skal de lære seg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
kross
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Jeg stritter imot fotballen så lenge jeg kan.
![]() |
#19 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Jeg synes uansett gren at idrett er viktig, og håper de finner noe de vil trives med i mange år framover. Nå går gutten min som akkurat fylte 6 år på allidrett, og det virker som det er gøy. Han har alltid vært veldig fysisk fra veldig tidlig og har en utrolig bra motorikk og kroppsbeherskelse. Derfor hadde nok turn vært veldig gøy (jeg er tidligere konkurranseturner. :blunk
![]() |
#20 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?Storemor går på kampsport(og det er ikke lenger lek, men beinhard trening), Lillemor på dans(til de grader lek). Begge deler er pefekt for dem, fordi det er det de liker å holde på med.
![]() |
|
|