|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takhøyde i forum
Kjerringer finnes det overalt. Færre her inne enn hva man skulle kunne forvente, egentlig.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Det er jo ikke snakk om hva som er lov og ikke lov. Man kan skrive hva man vil, men da må man også tåle å få reaksjoner. Og hvis du leser det aktuelle hovedinnlegget en gang til så ser du sikkert at det var en noe vagt formulert protest mot prikkesystemet som sådan, og at det mer var en fornærmet protest mot en spesiell rødprikk?
|
|
|
#4 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og du tror ikke at litt mer overbærenhet med bl.a. nye forummedlemmer kunne være en alternativ tankemåte?
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Jeg ønsker heller ikke masse sånne tråder, men det legitimerer ikke å latterliggjøre folk. Det er hva jeg reagerte på, ikke hva som var tema. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
This is normal!
|
For å slippe å tenke selv, konsulterte jeg Wikipedia om takhøyde. Der lærte jeg mange fine ting, som at
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takhøyde!
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Takhøyde i forumJeg syntes det må gå ann å ikke latterliggjøre andre mennesker. I allefall ikke nye medlemmer som ikke kjenner noen osv. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
seru
|
Sv: Takhøyde i forumHvis definisjonen på høy takhøyde er at forumledelsen ikke sensurerer i hytt og vær, er vel dette et forum med høy takhøyde. Utover det vil jeg påstå at dette forumet har ganske lav takhøyde.
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Sv: Takhøyde i forumJeg synes "det må gå an å ikke latterliggjøre nye medlemmer" er ganske langt fra "det er lav takhøyde her", så jeg kunne også godt tenke meg å høre litt mer utdyping av hva Joika og Siri mener. (Jeg synes selvsagt også det må gå an å ikke latterliggjøre folk, på samme måte som det er mye annet jeg synes "må gå an", uten at jeg av den grunn trenger å synes at disse tingene bør forbys eller at de senker takhøyden.)
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Takhøyde i forumDet er vel her som ialle andre forum slik at det er moderatorer som bestemmer hvor takhøyden skal være. Liker man det ikke så kan man gå en annen plass. Det er sikkert flere millioner forum å velge mellom, og ikke er det vanskelig å lage sitt eget forum heller.
|
|
|
#17 |
|
seru
|
Men kjære deg, det er da mange ting ved dette forumet jeg liker godt. At det til tider hersker lynsjestemning her er ikke det jeg vektlegger tyngst. Det blir for dumt å svare at en kan "gå en annen plass" bare fordi en svarer "negativt" i en tråd som denne.
|
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Jeg sa også det med at man kan gå et annet sted hvis man ikke trives her, men det var selvsagt ikke rettet mot deg (eller noen andre spesifikke), og det tipper jeg det ikke var ment som her heller. Det er jo et faktum at man kan gå et annet sted hvis man vil, og det er en av grunnene til at det ikke gjør noe om et forum ikke passer for absolutt alle. Men jeg mener naturligvis ikke at det betyr at man ikke skal si fra om ting man synes burde bli bedre, eller at det ikke skal være lov til å kritisere måten ting blir gjort på.
|
|
|
#19 |
|
seru
|
Nei, jeg skjønte at det ikke var spesifikt mot meg, men det er veldig typisk at den type svar dukker opp dersom en kommer med noe som kan ligne kritikk.
|
|
|
|
#20 |
|
trenger lading
|
Sv: Takhøyde i forumEr mye enig med Joika og Siri...
ikke jeg heller
|
|
![]() |
| Emneord |
| fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
|
|