Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Opphørssalg på lyk (Oslo)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-08, 11:32   #21
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Opphørssalg på lyk (Oslo)

De hadde ikke så veldig mange kaffemaskiner, det som var var enten Nespresso (to eller tre stk.) eller Baggia (heter det det?) (i hvert fall tre, kanskje fire?). De hadde veldig mye igjen av sånne småplukkting, en del Bodum, Eva Solo og Grand Cru. Og jeg brukte en liten formue og lurer veldig på hvem Ariel er, om hun f.eks. er blond med hvit hårspenne?

Gammel 10-04-08, 11:33   #22
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Blond ja, hvit hårspenne nei.

Gammel 10-04-08, 11:34   #23
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da var det ikke deg jeg la merke til, nei. For vi må ha vært der samtidig? Jeg kom nesten nettopp tilbake, etter å ha brukt nesten en time i butikken (og en god del penger).

Gammel 10-04-08, 11:45   #24
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

La du ikke merke til meg altså?

Jeg svima litt rundt der i 2. etg(mest ved Marimekkostæsjet), snakket i tlf som selvfølgelig ringte, og gikk faktisk uten å kjøpe noe som helst.

Gammel 10-04-08, 13:20   #25
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Var der nå nettopp, og det er en del kaffemaskiner igjen.

Mannen drar inn i morra.
Tenkte på en Gaggia, jeg. Jeg forelsket meg i en på Beitostølen i nyttårshelgen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 13:25   #26
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Gaggia var det de het. De hadde flere typer, og det så ikke ut til å være veldig omsetning på dem heller, så det er mulig de har i morgen også.

Gammel 10-04-08, 14:08   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var der samtidig med Adrienne og gråt og stønnet høylydt over at de bare hadde en megastygg blå kitchen aid mixer igjen. Og da hadde jeg grått hver gang jeg gikk inn på kjøkkenet hvis jeg hadde kjøpt den, så det ble bare litt småstæsj i stedet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 14:21   #28
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var lurt å ikke kjøpe den, glitter. Tenk så trist å grine hver gang du går inn på kjøkkenet. Å like fargen er jo litt av vitsen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 14:41   #29
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Buuu.. Ingen Nespressomaskiner eller stavmiksere igjen da mannen var innom i lunchen!

Gammel 10-04-08, 14:43   #30
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det var lurt å ikke kjøpe den, glitter. Tenk så trist å grine hver gang du går inn på kjøkkenet. Å like fargen er jo litt av vitsen.

Ja, det var nok det. Sambo er en veldig fornuftig mann, jeg ringte og konfererte med ham. Det var virkelig ikke en fin blåfarge, og hvertfall ikke til vårt kjøkken som er rødt, hvitt og svart. Nesten alle andre farger hadde vært bedre enn den kongeblå.
Så vi venter heller og kjøper oss en lekker rød eller oransj.

Jeg fikk trøstekjøpt en sånn selvvanningspotte, en silikonkakeform, og maisholdere til Glitterbarnet. Han elsker maiskolber, men syns det er ekkelt å bli grisete på hendene.

Gammel 10-04-08, 15:14   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett den blå, jeg ville ikke heller hatt den fargen hvis jeg først skulle kjøpe en Kitchen Aid for kanskje resten av livet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 17:45   #32
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Nei, den blå var virkelig ikke fin.

Gammel 10-04-08, 17:50   #33
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var der i 15-tida og ble den heldige eier av denne nydelige Gaggia'n

Synes da jeg så noe Nespressomaskiner fortsatt da, de selger også ut utstillingsmodellene, sa de

Gammel 10-04-08, 19:15   #34
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, det var nok det. Sambo er en veldig fornuftig mann, jeg ringte og konfererte med ham. Det var virkelig ikke en fin blåfarge, og hvertfall ikke til vårt kjøkken som er rødt, hvitt og svart. Nesten alle andre farger hadde vært bedre enn den kongeblå.
Så vi venter heller og kjøper oss en lekker rød eller oransj.

Glitter! Husker du i farta hvilke farger de hadde igjen av kitchenaidmaskinene? *vilha*

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 20:15   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

De hadde kun én, og det var den kongeblå.

Gammel 10-04-08, 20:28   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De hadde kun én, og det var den kongeblå.

Ahaaa. Æsj det var dumt. Eller egentlig bra for da sparte jeg de pengene Vil ha hvit eller krem jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 20:29   #37
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ahaaa. Æsj det var dumt. Eller egentlig bra for da sparte jeg de pengene Vil ha hvit eller krem jeg.

Jeg tror jeg hadde tatt omtrent hvilken som helst, bortsett fra den blå. Den var ikke pen. Eller, rosa og mørkegrønn hadde nok heller ikke passet så godt på vårt røde, hvite og svarte kjøkken.

Gammel 10-04-08, 20:30   #38
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Har noen sett om det er igjen Tivoli-radioer der?

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 20:33   #39
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Det tror jeg ikke det var, dessverre.

Gammel 10-04-08, 20:56   #40
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Akkurat det jeg lurte på også!
Vi ønsker oss denne:

Lurer på hvor vi kan få kjøpt den til halv pris... (ordinærpris 6990,-)

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.