Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Partnerspionasje ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-08, 08:49   #21
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Partnerspionasje ...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er mange ting mine venner forteller til meg i fortrolighet som jeg ikke forteller videre til mannen min. Det er jo meg de forteller til, ikke han.

Joa, men mine venninner er oppvokst sammen med mannen min, så de kjenner han veldig godt. Og, han er slett ikke typen til å gå videre med ting. Derfor forteller jeg han ting, og mine venninner syns det er greit.
Ene svoger'n min snakker litt for lett om enkelte ting, og da gir jeg beskjed til søstra mi om å ikke fortelle enkelte ting til han. Og det skjønner hun godt.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 08:53   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vicky, her.

Joa, men mine venninner er oppvokst sammen med mannen min, så de kjenner han veldig godt. Og, han er slett ikke typen til å gå videre med ting. Derfor forteller jeg han ting, og mine venninner syns det er greit.

Flere av mine venninner har kjent sambo like lenge som meg, en av mine venninner er til og med eksen hans, men det er ikke hvor godt de kjenner hverandre som er greia, ei heller om han er noen som forteller noe videre. Men ting som fortelles meg i fortrolighet er fortalt til meg, og da syns jeg det skal være unødvendig å måtte presisere at jeg ikke må fortelle det til sambo.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 08:59   #23
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flere av mine venninner har kjent sambo like lenge som meg, en av mine venninner er til og med eksen hans, men det er ikke hvor godt de kjenner hverandre som er greia, ei heller om han er noen som forteller noe videre. Men ting som fortelles meg i fortrolighet er fortalt til meg, og da syns jeg det skal være unødvendig å måtte presisere at jeg ikke må fortelle det til sambo.

Har egentlig ikke noe å si til mitt forsvar.

Men så lenge mine venninner syns det er greit, så er det i grunn ingen problemer. Og, jeg klarer å holde tett, det er ikke det som er problemet. For meg er det bare naturlig å fortelle han alt. Om han får ting med seg er en annen sak.

Gammel 09-04-08, 09:07   #24
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men ting som fortelles meg i fortrolighet er fortalt til meg, og da syns jeg det skal være unødvendig å måtte presisere at jeg ikke må fortelle det til sambo.

Jeg er enig med deg i prinsippet.

Men jeg synes det er vanskelig å vite av meg selv hva som andre synes er helt naturlig at ingen andre skal vite. Jeg kan ofte bruke meg selv som mal, men kan ikke stole på det. Jeg setter derfor stor pris på om venner presiserer noen ganger.

Og så har jeg venninner hvor jeg er like god venn med henne som med han (f.eks Skilpadda og Benmurphy), og da regner jeg med at det meste blir fortalt videre, og synes det er helt i orden. De svært få gangene jeg ikke vil at den andre skal vite presiserer jeg det i stedet.

Gammel 09-04-08, 09:11   #25
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg leste min ex's meldinger da jeg fikk en magefølelse av utroskap. Det likte han ikke, og begynte deretter å ta den med seg over alt. Også i dusjen!! Det viste seg at magen min hadde rett da, og jeg synes det skal være visse unntak i "ikke lese-regelen".

Gammel 09-04-08, 09:24   #26
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vicky, her.

Jeg leser mannens e-post, meldinger på mobilen og åpner posten hans hver dag, men er hverken mistenksom eller sjalu. Det er bare naturlig.
Og han får lese så mye han vil på mobilen min eller e-posten min.

Får legge til at mine venner vet at alt som blir sagt til meg blir sagt til mannen min også.

Det kunne ikke falle meg inn, i respekt for mine - eller mannens! - venner.

Mange av mine venner betror seg til meg på SMS, og den informasjonen er til meg og ikke mannen.

Gammel 09-04-08, 09:26   #27
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har aldri lest mannens meldinger eller hans e-post. Noe må han da få ha privat på samme måte som jeg ikke ønsker at han skal sjekke meg.

Vi deler aå og si alt i ekteskapet og liker ikke å skjule ting for han. Vi forteller hverandre det meste, men ting venninner forteller meg i fortrolighet er det ikke alltid jeg forteller han.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 09:48   #28
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Jeg leser aldri mannens mail, sms eller post. Ikke sitter jeg å maser og spør om hvem han skriver med heller. Om det er noe han vil fortelle, så gjør han det.
Føler overhodet ikke at jeg har noen grunn til å være mistenksom.

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 10:05   #29
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*Jeg sjekker mannens meldinger (hovedsakelig bare avsender) hvis han har glemt mobilen hjemme.
*Jeg åpner mannens post hvis det er regninger (som i utgangspunktet er til begge).
*Jeg leser mannen e-post (fordi vi har felles e-postadresse - private e-poster, hvis vi får det, går nok oftere til e-posten på jobben ).

Føler likevel ikke at jeg driver partnerspionasje, akkurat.

Gammel 09-04-08, 10:15   #30
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg leser aldri sambos sms eller e-post. Det interesserer meg rett og slett ikke. Jeg stoler på ham, og mener at man må få ha noe for seg selv, også i et parforhold. Likevel kan jeg ikke hrdnakket påstå hvordan jeg hadde reagert om jeg noengang skulle komme in situasjon der det var grunn for mistanker og usikkerhet.

Jeg tar som en selvfølge at ikke mine venninner forteller om fortrolige ting til sine menn. Ikke det at det er noen krise, men synes man skal ha respekt for ting som tydelig er ment for de som er tilstede under samtalen.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 10:18   #31
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan alltids lese mannens sms eller e-poster hvis det er en praktisk grunn til det, for eksempel at han kjører bil når det kommer en melding på mobilen. Ellers gjør jeg det ikke. Altså ikke for å "spionere" eller fordi jeg er nysgjerrig på noe vis.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 10:20   #32
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det kunne ikke falle meg inn, i respekt for mine - eller mannens! - venner.

Mange av mine venner betror seg til meg på SMS, og den informasjonen er til meg og ikke mannen.

Hvis det er slik i din vennegjeng, så er det vel greit det.
Men slik er det ikke i min vennegjeng, og jeg regner med at det meste jeg sier til mine venninner går videre til mannen dems, og det er helt greit for meg.

Gammel 09-04-08, 10:23   #33
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Partnerspionasje ...

Helt enig med deg.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 10:23   #34
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leser ikke mannens SMS med mindre han kjører bil.

Ikke forteller jeg han det venner har fortalt meg i fortrolighet heller.

Gammel 09-04-08, 11:41   #35
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Leser ikke mannens SMS med mindre han kjører bil.

Ikke forteller jeg han det venner har fortalt meg i fortrolighet heller.

Kan bare signere!

Gammel 09-04-08, 11:47   #36
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Heisann. Skal jeg svare her? Næsj.

:eitrende forbanna:

Jeg tror du heller bør lage en egen tråd, vennen.

:eitrende medforbannet:

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 11:48   #37
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Vi leser ikke hverandres mail, SMS eller post. Vel, det hender kanskje jeg åpner posten hans når det er en hvinduskonvolutt bare fordi jeg likevel skal betale regningen inne i den, men der går grensen.

I ekteskapet med min eks gikk det så langt at jeg leste SMS til eksen, men da viste det seg at jeg hadde grunn til mistanke og ting hadde utartet seg til mer enn SMS-prat. Vi skilte oss også. Men jeg kan ikke leve i et forhold der jeg er sjalu på den andre parten og må sjekke hva han driver med. Og vise versa.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 11:49   #38
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi leser ikke hverandres sms og mail, og jeg forteller ikke ting venner forteller meg i fortrolighet videre til mannen min (med mindre det er avklart på forhånd).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 11:50   #39
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg leser aldri mannens sms, e-post, post etc. med mindre han ber meg om det. Det går begge veier, og sånn må det være. Hvis ikke vi kan stole på hverandre, bør vi heller ikke være sammen.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 12:37   #40
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg har aldri tenkt tanken hverken på å sjekke mannens mobil eller e-post. Hadde blitt rasende om jeg hadde oppdaget at han hadde smugsjekket min.

Det er vel ingenting som er så ødeleggende for et forhold som sjalusi og mistenksomhet.

Må si meg helt enig med pippimamma.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.