|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Partnerspionasje ...
Joa, men mine venninner er oppvokst sammen med mannen min, så de kjenner han veldig godt. Og, han er slett ikke typen til å gå videre med ting. Derfor forteller jeg han ting, og mine venninner syns det er greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Glamorøs
|
Flere av mine venninner har kjent sambo like lenge som meg, en av mine venninner er til og med eksen hans, men det er ikke hvor godt de kjenner hverandre som er greia, ei heller om han er noen som forteller noe videre. Men ting som fortelles meg i fortrolighet er fortalt til meg, og da syns jeg det skal være unødvendig å måtte presisere at jeg ikke må fortelle det til sambo.
![]() |
#23 |
Impulsiv innimellom
|
Har egentlig ikke noe å si til mitt forsvar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Mother of Dragons
|
Jeg er enig med deg i prinsippet.
![]() |
#25 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Partnerspionasje ...Jeg leste min ex's meldinger da jeg fikk en magefølelse av utroskap. Det likte han ikke, og begynte deretter å ta den med seg over alt. Også i dusjen!!
![]() |
#26 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kunne ikke falle meg inn, i respekt for mine - eller mannens! - venner.
![]() |
![]() |
#27 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Partnerspionasje ...Jeg har aldri lest mannens meldinger eller hans e-post. Noe må han da få ha privat på samme måte som jeg ikke ønsker at han skal sjekke meg.
![]() |
#28 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Partnerspionasje ...Jeg leser aldri mannens mail, sms eller post. Ikke sitter jeg å maser og spør om hvem han skriver med heller. Om det er noe han vil fortelle, så gjør han det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Partnerspionasje ...*Jeg sjekker mannens meldinger (hovedsakelig bare avsender) hvis han har glemt mobilen hjemme.
![]() |
#30 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Partnerspionasje ...Jeg leser aldri sambos sms eller e-post. Det interesserer meg rett og slett ikke. Jeg stoler på ham, og mener at man må få ha noe for seg selv, også i et parforhold. Likevel kan jeg ikke hrdnakket påstå hvordan jeg hadde reagert om jeg noengang skulle komme in situasjon der det var grunn for mistanker og usikkerhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Originala
|
![]() Sv: Partnerspionasje ...Jeg kan alltids lese mannens sms eller e-poster hvis det er en praktisk grunn til det, for eksempel at han kjører bil når det kommer en melding på mobilen. Ellers gjør jeg det ikke. Altså ikke for å "spionere" eller fordi jeg er nysgjerrig på noe vis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Impulsiv innimellom
|
Hvis det er slik i din vennegjeng, så er det vel greit det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Partnerspionasje ...
Helt enig med deg.
![]() |
#35 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Kan bare signere!
![]() |
#36 |
kamelkonsument
|
![]() |
#37 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Partnerspionasje ...Vi leser ikke hverandres mail, SMS eller post. Vel, det hender kanskje jeg åpner posten hans når det er en hvinduskonvolutt bare fordi jeg likevel skal betale regningen inne i den, men der går grensen.
![]() |
#39 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Partnerspionasje ...Jeg leser aldri mannens sms, e-post, post etc. med mindre han ber meg om det. Det går begge veier, og sånn må det være. Hvis ikke vi kan stole på hverandre, bør vi heller ikke være sammen.
![]() |
#40 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Må si meg helt enig med pippimamma. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|