|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandaler
Ecco har vi hatt i to sesonger, og er veldig fornøyd med dem. Sålen er myk, samt at alt inni er skinn.¨Han har gått mye barføtt i dem, og aldri fått antydning til gnagsår. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Øyboer
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalertviler ikke på at ecco er gode sko. Men tror ikke at de er de enste gode. See kai run er og helt i skinn. Og halve prisen. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerSee kai run har også gode sko, men jeg ville alikevel ikke kjøpt sko uten å prøve de først, men det er meg.
|
|
|
#24 |
|
Står på egne ben
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandaler
Der har du jo argumentet ditt selv. Du viser mannen Ecco sko og sier at de du ønsker å kjøpe er halve prisen. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe UV-klær og dyre sandalerJeg er et sted mellom deg og familien din. Jeg ville ikke brukt så mye penger på UV-tøy, men heller forsket og undersøkt og kommet opp med en solkrem som både beskytter og er bra for huden. Selv med UV-tøy må du smøre ansikt, ben og armer, yes? Atså delene som stikker ut.
|
|
|
#26 |
|
Står på egne ben
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe UV-klær og dyre sandaler
Litt uenig her. Hvem har en 1-åring som er villig til å sitte under en parasoll på stranda? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Øyboer
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe UV-klær og dyre sandalerJeg har vel egentlig kommet frem til at de ikke er dyrere enn vanlige klær om man tar vekk portoen og momsen. Altså 13$ for en uv-tskjorte er ikke mer enn 70kr. Samme som en body koster. 25 som et sett koster er 130kr, er vel ikke gale det heller. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ringskrømt
|
Derfor smører man. Men når ettåringen skal sove / spise, kan det være greit å ha litt skygge. Jeg smører godt med kremer godkjent av grønnhverdag og ville ikke brukt mye penger på UV-tøy.
|
|
|
#29 |
|
Står på egne ben
Men du vet i alle fall at alternativene finnes og gjør det som passer dere. Mange vet nok ikke om mulighetene tror jeg. Jeg bare så i fjor sommer når vi var på stranden her i Norge. Vi fikk så mye kommentarer på at alle tre ungene hadde UV drakter, og hvor fint og praktisk det så ut. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ringskrømt
|
Det tviler jeg ikke på! Min eldste foretrekker å være uten klær, så da er det smøring som gjelder.
|
|
|
#31 |
|
Live and let live
|
Høres lurt ut. Porto er jo egentlig ikke så ille å legge til, for skal man til sentrum for å handle, så må man ut med buss/bil/bensin-utgifter, samt parkering som gjerne overstiger portoen. :viktig poeng:
|
|
|
#32 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe UV-klær og dyre sandalerEn parasoll på stranda filtrerer bare bort 50% av UV-strålene, de som kommer direkte fra solen. Alt annet (vann/sand) reflekterer stråler inn under parasollen uansett.
|
|
|
#33 |
|
Øyboer
Veldig viktig poeng! og så var det maten jeg må ha siden det tar en formiddag osv. Blir nok billigere alt i alt. |
|
|
|
![]() |
|
|