|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dereHer i huset har vi aldri hatt noe problem med uvanlig våkne/trøtte unger i forbindelse med klokkejusteringen. En time er da ingenting. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dereSkal vi starte en kampanje sånn at forumklokka i det minste får stå urørt? |
|
|
|
#23 |
|
I mål
|
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dereDet har da ikke noe å si om man skal opp imorgen? Natta blir vel høyst sannsynlig like lang? Mye verre for meg som IKKE skal opp med dem, men som da vekkes klokka 9 NY tid, noe som egentlig er klokka 8. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Come what may...
|
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dere
Enig! Skjønner ikke helt dette teite klokkestyret. Som om det spiller noe rolle med en time til og fra!
|
|
|
#26 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dereEr det noen som har en huskeregel for hvilken retning man stiller klokka?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dereJa, jeg tror muligens det var her inne jeg leste det i fjor: |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dereDa har jeg fått bekreftet at klokken på pc-n stiller seg automatisk. Og da sier jeg god natt.
|
|
|
#32 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dereDen stilte seg automatisk hos meg også.
|
|
|
#33 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dereShit, det er sent nå! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dereJeg er imponert over hvor lenge jeg har holdt ut på fest
|
|
|
#35 |
|
Javel
|
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dereOg jeg har holdt ut enda lenger. Har stilt klokka og nå er det jammen meg morgen snart. God natt!!!!
|
|
|
|
#36 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dereStønn...
|
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dereSe der ja, der trodde jeg klokka var 09.30, og så var det en time senere enn jeg trodde. *tar runden for å stille alle klokker* |
|
|
|
#39 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Husk å stille klokka i natt da, derePCen min har justert seg automatisk, med to timer...
|
|
|
#40 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Husk å stille klokka i natt da, dereJeg stilte den om morgenen jeg. Mye deiligere å legge seg tidlig og stå opp sent. |
|
|
|
![]() |
|
|