|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mine favorittbagelsHar bakt bagels en gang før og de ble bare deigete og tunge. Aner ikke hva jeg gjorde feil. Kanskje på tide å prøve igjen. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Mine favorittbagelsHev meg over og bakte disse i formiddag. Veldig gode, men det var litt arbeid da. Litt ekstra arbeid av en liten 3-åring som gjerne "åsså ville bake", men det var jo egentlig bare koselig.
|
|
|
#23 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mine favorittbagelsHøres spennende ut, skal prøve bare jeg får kjøpt mer gjær. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Mine favorittbagelsNå står 32 bagels til heving - gleder meg til de er ferdige.
|
|
|
#25 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Mine favorittbagelsSå flinke dere er! Jeg også har lyst... men mangler ingredienser.
|
|
|
|
#27 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Mine favorittbagelsDe ble kjempegode, og resulterte i at Snuppa kastet i seg en hel rett før middag, og middagsspisingen ble svært redusert.
|
|
|
#28 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Mine favorittbagelsDa har jeg bakt bagelsene, og de ble virkelig UTROLIG gode . Sist redigert av gnuri : 26-03-08 kl 08:50. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Sv: Mine favorittbagelsDa står første brettet i ovnen, og resten står og venter. De er i litt varierende størrelse og form, ettersom glitterbarnet også har bakt noen (og når sannheten skal frem ble mine ganske skakke de også), men jeg regner med at de smaker godt. De ble innmari store når de kokte da, og jeg fikk plass til bare 10 stykker i ovnen. Hever de masse inne i ovnen også? I såfall har vi et problem.
|
|
|
#30 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mine favorittbagelsHar motet meg opp og bestemt at disse skal jeg prøve en gang! - kanskje allerede i morgen. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Sv: Mine favorittbagelsDe ble helt supre! Deilige, myke og saftige, ikke sånne litt seige og harde som man ofte får. jeg halverte saltmengden, og syns det ble veldig bra for det.
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Mine favorittbagels
|
|
|
|
#33 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Mine favorittbagelsNå står to brett i ovnen og to klare på benken. Det lukter himmelsk ! De ble lette og luftige mens de hevet så jeg er superspent på om de smaker like godt som de lukter.
|
|
|
#34 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Mine favorittbagelsSmaken ble kjempebra, men de var nok litt for dårlig hevet. 16 stykker borte etter at jeg bakte i natt, ferdig kl 1
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Mine favorittbagelsDenne oppskriften var helt topp!!!! Laget dem to ganger allerede. Tusen hjertelig takk for nydelig oppskrift! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mine favorittbagelsDette var godt. Flott å få oppskrift. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
Sv: Mine favorittbagelsDa kan jo jeg meddele at bagels med smøreost naturell, røykalaks og rødløk oppå der igjen, er utrolig godt! Høres kanskje merkelig ut, men det er helt utrolig deilig. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Glamorøs
|
Sv: Mine favorittbagels
Er ikke det ganske vanlig bagelspålegg da? Det er kjempegodt, det har du rett i.
|
|
|
#39 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Mine favorittbagelsI dag har jeg bakt en ny ladning med bagels. Denne gangen droppet jeg sukkeret i deigen og brukte ca. halvparten hvetemel og halvparten Fibra fullkornshvetemel. Bagelsene blir like bra uten sukker, synes jeg.
|