Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sørvis nå til dags ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-08, 23:41   #1
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sørvis nå til dags...

"Dette får dere ordne opp i selv, jeg har aldri vært i slosskamp jeg."

Gammel 18-03-08, 23:53   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

.............

"Tja, jeg har ikke barn, så jeg vet ikke jeg. Du får titte litt..."

Gammel 19-03-08, 09:38   #3
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tenk om dett skulle være en regel i samfunnet da.

" Hei jeg er alvorlig deprimert, har dere en terapaut som lider av det samme?"

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 09:44   #4
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, man har jo møtt på et par sånne opp gjennom årene. Yndlingssvaret mitt når jeg spør om en bestemt vare er "Hvis det ikke står i hyllen, så har vi ikke", uten engang å gidde å sette seg inn i hva det er jeg spør om.

Jeg spurte forresten en frisør en gang om hvilken farge jeg egentlig hadde på håret, og forventet noe sånt som mellomblond eller noe deromkring. Dama ser på meg og svarer litt nebbete: "Tja, det er vel det vi kaller lys kommune!"

Gammel 19-03-08, 09:51   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 13:37   #6
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Herlig!

Helt tydelig rett kvinne på rett plass.

Gammel 19-03-08, 13:40   #7
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Gammel 19-03-08, 14:01   #8
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir faktisk usikker på om jeg skal le eller gråte, men i slike øyeblikk velger jeg alltid latteren.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 14:31   #9
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

På butikken:

Kunden: - Jeg skulle gjerne hatt litt kraftbein jeg, har dere det?
Ansatt: - Jeg er vegeterianer så jeg vet faktisk ikke. Du får nesten titte litt selv.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 17:13   #10
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde en splitter ny Kiwi-butikk i dag og der har de visst fått inn noen som ikke har jobbet i servicebransjen før. Jeg fant ut fra kasselappen at den Parmaskinken jeg hadde kjøpt på tilbud, bare var på tilbud ute i butikken og ikke på kassen. Da jeg sa fra fikk jeg beskjed om at kassen aldri var feil, så da var det vel noen ute i butikken som ikke hadde gjort jobben sin. Da jeg sa fra at det var for dårlig, røsket hun til seg skinken og sa: "Skal du ha den eller ikke?". Da jeg kom hjem fant jeg ut at en av avisene jeg hadde kjøpt var slått inn to ganger, så førsteinntrykket av den nye butikken er ikke verdens beste akkurat nå.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 22:16   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg prøvde en splitter ny Kiwi-butikk i dag og der har de visst fått inn noen som ikke har jobbet i servicebransjen før. Jeg fant ut fra kasselappen at den Parmaskinken jeg hadde kjøpt på tilbud, bare var på tilbud ute i butikken og ikke på kassen. Da jeg sa fra fikk jeg beskjed om at kassen aldri var feil, så da var det vel noen ute i butikken som ikke hadde gjort jobben sin. Da jeg sa fra at det var for dårlig, røsket hun til seg skinken og sa: "Skal du ha den eller ikke?". Da jeg kom hjem fant jeg ut at en av avisene jeg hadde kjøpt var slått inn to ganger, så førsteinntrykket av den nye butikken er ikke verdens beste akkurat nå.

Du har krav på å få varen til prisen som er oppgitt i butikken. Makan.

Gammel 19-03-08, 19:49   #12
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sørvis nå til dags ...

Oi oi.

Men Hønni, sa du noe?

Gammel 19-03-08, 22:32   #13
Oschi
Nykommer

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
Oschi er litt kul
Standard

Det er stor forskjell på Norge og UK, der jeg bor, når det gjelder service!
I dag fikk jeg varer levert av matbutikken, på døren (koster meg 20 kr). Da jeg ryddet inn oppdaget jeg at 3 av eggene hadde fått seg en skramme. Det var sånn at jeg fikk reddet de opp i en bolle. Men det var litt irriterende. Når jeg først er så mye på nett tok jeg meg tid til å sende matbutikken en mail der jeg med et par setninger fortalte hva som hadde skjedd. Det jeg ønsket med denne mailen var at de som lesser varer og sjåførene får beskjed om å være ende mer forsiktige.
Svaret fra matbutikken kom etter snaue 20 min:

Dear Mrs O

Thank you for your email about your order.

I am sorry to hear that the eggs you received were damaged. I can appreciate your disappointment and I understand the inconvenience this has caused you.

Our shoppers should remove any poor quality items from the shelves and certainly should not select them for our customers. On rare occasions, products can be damaged in transit, but there is no doubt we have let you down on this occasion. I have sent a copy of your email to the Edinburgh store that made your delivery. Shoppers have been reminded to be more careful when selecting customers’ items in the future.

I have sent an evoucher to cover the cost of the damaged eggs to your email address. This is to the value of £5. You can simply enter a code next time you checkout online and the amount will be deducted from the cost of the order.

Thank you for taking the time to write to us. I would like to assure you that your experience is not typical of our normal standard of service. We are working hard to make sure every customer has a great experience each time they shop with us.

Kind regards
...

Dette ble nesten pinlig i den andre retningen da!

Gammel 20-03-08, 07:58   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var bra service, ja. Jeg har planer om å klage på pakkingen jeg var utsatt for på Coop Obs igår. Det var vill påskehandel, lange køer, og som en ekstra service for å få køene fortere unna hadde de folk som sto og pakket varene i poser. Det var selvfølgelig fint i utgangspunktet, men da jeg kom hjem oppdaget jeg at påskegodteriet (blant annet en "hul" sjokoladehare og flere marsipanegg var knust under de tyngste varene. Det skal de få høre.

Gammel 20-03-08, 10:51   #15
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det var bra service, ja. Jeg har planer om å klage på pakkingen jeg var utsatt for på Coop Obs igår. Det var vill påskehandel, lange køer, og som en ekstra service for å få køene fortere unna hadde de folk som sto og pakket varene i poser. Det var selvfølgelig fint i utgangspunktet, men da jeg kom hjem oppdaget jeg at påskegodteriet (blant annet en "hul" sjokoladehare og flere marsipanegg var knust under de tyngste varene. Det skal de få høre.

Jeg er glad jeg bruker shop express. Da slipper jeg det problemet.

Gammel 20-03-08, 11:10   #16
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eller hos frisøren:

Kunde: Hvilken frisyre passer jeg best?
Frisør: Vet ikke, har ikke din ansiktsform eller hårfarge.

Gammel 20-03-08, 12:40   #17
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Eller hos optiker:

"Vet ikke, jeg bruker ikke briller!"

Gammel 21-03-08, 22:25   #18
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

¨
Hmm, lurer på om eg skal klage på pakka med Neutral vaskepulver eg kjøpte på Mega her om dagen. Det har openbart gått hol på den og eitt eller anna glupt menneske har brukt blank, ikkje særlig sterk tape i forsøk på å tette den igjen. Det funka fint heilt til eg skulle lempe den ut av handleposen

Gammel 20-03-08, 20:05   #19
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Gammel 21-03-08, 19:48   #20
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner at det er en del mannlige gynekologer som må finne på noe annet å gjøre.

For ikke å snakke om alle barnløse som jobber i barnehage - hvorfor bytte en eneste bleie eller kle på et eneste barn?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.