|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når skal du slutte å være på forum?Aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
By the Sea
|
![]() Sv: Når skal du slutte å være på forum?Ser for meg at forumbruk vil gå i bølger, menkan ikke skjønne at det skulle være grunn til å slutte helt når jeg når en bestemt alder.
![]() |
#23 |
kamerat
|
![]() Sv: Når skal du slutte å være på forum?Slutte schmutte.
![]() |
#25 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Når skal du slutte å være på forum?Jeg har endel folk her inne som jeg ser på som ganske nære venner, men det er jo stort sett her inne jeg treffer dem. Jeg lurer litt på om vårt venneforhold er avhengig av et forum for å overleve.
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Når skal du slutte å være på forum?Ser for meg at jeg henger på pensjonistfora om noen år. |
![]() |
![]() |
#28 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når skal du slutte å være på forum?Må en planlegge slikt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når skal du slutte å være på forum?Jeg slutter når jeg blir lei.
![]() |
#33 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når skal du slutte å være på forum?Jeg slutter når jeg er lei og/eller ikke lengre lar meg underholde og ikke har noen bedre fora å fordrive tiden på. Jeg har faset ut og/eller avsluttet aktivitet på andre fora tidligere, så det samme kan jo skje med FP - men jeg vet jo ikke om det dukker opp noen andre underholdende fora i mellomtiden.
![]() |
#34 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når skal du slutte å være på forum?Jeg kommer vel til å holde på til jeg blir lei, eller noe nytt og mere sosialt på nett kommer. (hva enn det måtte være) For meg er forumbruk veldig avhengig av årstidene. Nå går det mot lysere tider, så da blir forumbruket mindre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når skal du slutte å være på forum?Den dagen det ikke gir meg noe å være i et forum, da slutter jeg. Men som nevnt, da kan det dukke opp andre steder man heller begynner å "henge". |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når skal du slutte å være på forum?Når jeg blir pensjonist skal jeg hvertfall tjate og mimre og blogge sånn som pappan min, da har jeg jo tid. Og poke barnebarna på facebook og sånne håpløst gammeldagse greier. Det finnes vel alltid et forum eller to som passer.
![]() |
#37 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når skal du slutte å være på forum?Så lenge jeg har glede og nytte av å henge på forum, så ser jeg ingen grunn til å spå noen avslutning. Og Miss Norway har et viktig poeng, den teknologiske fremtiden kommer fryktelig plutselig og hvem vet hva som blir det neste?
![]() |
#39 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Når skal du slutte å være på forum?Jeg prøvde å slutte før jul, men etter et par måneder gikk jeg lei av det.
![]() |
|
|