|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Forslag til spennande påskekrim mottas med takk:=)
Jeg synes at Håkan Nessers to siste er ok sånn sett, Menneske uten hund og En helt annen historie. Det er riktignok om en politimann, men likevel ... Sist redigert av Pingis : 15-03-08 kl 19:12. Årsak: Tilføyelse |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Forslag til spennande påskekrim mottas med takk:=)Då har eg kjøpt 2 pocket bøker, "Predikanten" av Camilla L. for 49 kr og, ei bok av Henning M.til 99 kr,hugsar ikkje tittelen i farta,men handlar om ei dame som blir funnen på isen en vinterdag.. |
![]() |
![]() |
#23 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Forslag til spennande påskekrim mottas med takk:=)
Hvis du liker å lese på svensk, er den kommet i pocket der. Leste den ut i går, og den var veldig spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Forslag til spennande påskekrim mottas med takk:=)Jeg digger også Håkan Nesser, den eneste moderne krimforfatteren som er nogenlunde spiselig for meg! (Ellers er det Agatha Christie som gjelder). "Skyggene og regnet" er en litt annerledes krim som handler om hvordan noe som skjedde i fortiden har påvirket menneskene rundt i ettertid, og oppnøstingen av hva som skjedde. Den handler ikke om politimenn! I "Menneske uten hund" er det vel en del om en politimann, men jeg kan faktisk ikke huske noe som helst om han politimannen etter å ha lest boka, så ejg antar det opptok langt mindre plass enn i Lindell eller Nesbøs bøker..? Ellers har jeg bare gullfiskhukommelse. Husker imidlertid at jeg irriterte meg over såpeopera-faktene i en Lundell-bok, hvor jeg tydeligvis måtte ha lest tidligere bøker for å kunne følge med på skilsmisser og barn og det ene med det andre som jeg var null interessert i...
![]() |
#25 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til spennande påskekrim mottas med takk:=)Jeg hiver meg på anbefalingene om Camilla Läckberg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|