|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Varme pølser på termos. Hvordan gjør man?...og dersom det ser ut til at det er plass til ei pølse ekstra i termosen, så ikkje ta opp i den pølsa. Pølsene skal ut igjen og, helst utan å måtte pirke ut ein og ein liten bit.. *erfart* |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varme pølser på termos. Hvordan gjør man?
Derfor har jeg termos beregnet til mat når jeg tar med mat på tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Og hvis man kombinerer disse to får man det kokheite knoteriet som gjorde at jeg siden Holmenkollsøndagen i ´93 alltid har puttet varme, tørre pølser på en termos og suppa på den andre Sist redigert av m^2 : 11-03-08 kl 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Varme pølser på termos. Hvordan gjør man?Langvarianten: Trekke pølser, hive pølsene oppi og hive på oppkokt pølsevann for maksimal varmeuttelling.
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varme pølser på termos. Hvordan gjør man?Tørrvarianten er absolutt best for barn på tur. Så slipper man skoldeskader når de heller ut vannet. (Bare understreker riktig svar i en gammel problemstilling...)