Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Poll: PM-etikette (burde vært flervalgs)

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Se resultatene: Hva er ditt syn på bruk av Pm?
Jeg vil kun motta Pm fra de jeg kjenner og i forbindelse med kjøp/salg 5 5,26%
Jeg tar gjerne imot Pm fra hvem det måtte være 74 77,89%
Jeg synes det er greit med en tilbakemelding/spm i etterkant av en rød prikk 2 2,11%
Jeg vil ikke motta Pm etter å ha gitt noen en rød prikk 9 9,47%
Om tilbakemeldinger gis per prikk, i tråden eller per Pm spiller ingen rolle 5 5,26%
Jeg synes man kun skal sende en Pm til de man kjenner 0 0%
Deltakere: 95. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 12:35   #21
Carrie
-

Carrie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Poll: PM-etikette (flervalgs)

Nok en mailboks å holde styr på

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 12:51   #22
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar bare imot PMer mellom 11 og 11:30 på hverdager, og da kun fra brukere med mer enn 1000 i ryktepoeng og/eller 3000 innlegg. PMer som ikke blir behandlet samme dag blir behandlet innen 3 virkedager, med unntak av ferieavvikling, da blir PMen behandlet av en dertil egnet ferievikar.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 12:53   #23
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Hvem som vil kan sende meg pm og jeg er sikkert så høflig at jeg svarer dersom det er noe å svare på.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 12:58   #24
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bare å sende.

Gammel 08-03-08, 13:14   #25
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg tar bare imot PMer mellom 11 og 11:30 på hverdager, og da kun fra brukere med mer enn 1000 i ryktepoeng og/eller 3000 innlegg. PMer som ikke blir behandlet samme dag blir behandlet innen 3 virkedager, med unntak av ferieavvikling, da blir PMen behandlet av en dertil egnet ferievikar.

Selv tar jeg imot PM fra hvem det måtte være.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 13:51   #26
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh, nå kom jeg plutselig på at jeg har en uvane med å glemme å svare på PM-er!

Jeg har en slik uvane også. Men i ettertid har det gått så lang tid at jeg føler det blir for dumt til å sende PM tilbake! Sorry til dere som måtte gjelde!

Gammel 08-03-08, 15:37   #27
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poll: PM-etikette (burde vært flervalgs)

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hvem som helst kan sende meg PM, men jeg svarer ikke nødvendigvis på alle. (Som sutrePM).

Jeg har forresten aldri skjønt vitsen med oppkalring/forklaring/konkretisering av røde prikker. Deal with it, lizzom.

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Gammel 08-03-08, 15:37   #28
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Nå har jeg lest den andre tråden, og har vel egentlig konkludert med at det var et forsiktig forsøk på uthenging av noen utvalgte rødprikksutrere eller noe. Jeg er fornøyd med hele FP-pakka, med PM-er og alt. Det virker jo heller ikke som om PM-trakassering er noe utbredt problem for majoriteten av brukerne.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 15:39   #29
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Nå har jeg lest den andre tråden, og har vel egentlig konkludert med at det var et forsiktig forsøk på uthenging av noen utvalgte rødprikksutrere eller noe.

Da kan jeg svare at da konkluderer du feil.
Det var en oppfordring om å ikke sende meg sutre/oppklarings-pm'er, SAMT en undersøkelse om andres pm bruk.
vet du det, og slipper å konkludere helt på egenhånd.

Gammel 08-03-08, 15:43   #30
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Da kan jeg svare at da konkluderer du feil.
Det var en oppfordring om å ikke sende meg sutre/oppklarings-pm'er, SAMT en undersøkelse om andres pm bruk.
vet du det, og slipper å konkludere helt på egenhånd.

Da vet jeg det.

PS: Har du sett Skremmern sin -tråd ennå?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 15:46   #31
Line*
Expired

Standard

Nei? Link?
Eller er det litt sånn at man bruker som sarkastisk slutt?
I tilfelle var det ikke hensikten, altså. Da bruker jeg

Gammel 08-03-08, 16:05   #32
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tar gjerne imot Pm fra hvem det måtte være

Gammel 08-03-08, 17:43   #33
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg tar gjerne i mot Pm fra hvem det måtte være. Selv er det sjelden jeg skriver en PM.

Gammel 08-03-08, 17:47   #34
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg tar gjerne i mot Pm fra hvem det måtte være. Selv er det sjelden jeg skriver en PM.

Det tar jeg som et kompliment.

Gammel 08-03-08, 17:49   #35
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Det tar jeg som et kompliment.

Skriver da PM med kjentfolk må du vite.

Gammel 08-03-08, 17:52   #36
Line*
Expired

Standard

Man gjør.

Gammel 08-03-08, 18:21   #37
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg tar gjerne imot en pm jeg, men om jeg synes den er ufin kan jeg reagere, om jeg synes den er teit kan jeg ignorere.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 18:22   #38
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tar gjerne i mot pm fra hvem som helst.

Jeg vil forøvrig veldig gjerne motta Pm etter å ha gitt noen en rød prikk. Det er det festligste.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 18:22   #39
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Forresten kan man få PM fra en som man ignorerer? Om det ikke går kan en jo bare bruke den funksjonen på de en absolutt ikke vil ha PMer fra,

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 22:35   #40
Ke@
Aktiv

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Ke@ er litt kul
Standard

Jeg tar gjerne imot Pm fra hvem det måtte være.

Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
pm, røde prikker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.