Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Menn som barberer seg på hodet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 21:02   #21
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn som barberer seg på hodet

Jeg vet ikke helt, jeg. Liker best langt hår, men det er jo bare de som faktisk har hår og da gjerne litt tykt og fint som kler det. Jeg syns absolutt ikke alle som barberer hodet ser fine ut uten hår. Noen ser ut som muterte stikkelsbær, og de fleste ser ut som de er med i bootboys eller noe. Og så er det noen som er veldig sexy, men de ville nok vært det uansett.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:08   #22
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg vet ikke helt, jeg. Liker best langt hår, men det er jo bare de som faktisk har hår og da gjerne litt tykt og fint som kler det. Jeg syns absolutt ikke alle som barberer hodet ser fine ut uten hår. Noen ser ut som muterte stikkelsbær, og de fleste ser ut som de er med i bootboys eller noe. Og så er det noen som er veldig sexy, men de ville nok vært det uansett.

Klær skaper mannen. Det skal mer en blank isse til for å bli forvekslet med medlemmer av Boot Boys. Stikkelsbær er for øvrig svært undervurdert.

Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:18   #23
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Klær skaper mannen. Det skal mer en blank isse til for å bli forvekslet med medlemmer av Boot Boys. Stikkelsbær er for øvrig svært undervurdert.

Ja, jøss. Jeg ser så klart forskjell på Boot Boys og ikke. Det er noe med assosiasjonene jeg får. Jeg er egentlig veldig lite opptatt av hvordan folk ser ut på hår og i klær (noe min egen mann er et perfekt bevis på), men HI spurte jo om barbert hode.

:sikker på at nebbia er en av de sexy:

Gammel 06-03-08, 21:23   #24
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er fordi de har innsett at det er stygt, stygt, stygt å være tynn-tynn i håret/halvskallet o.l.

Det er vedlig sexy på de menn som kler det.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:28   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker skinna menn jeg. Bedre det en stygge frisyrer. Man kan ikke gå feil med skinning, liksom.

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Det skal mer en blank isse til for å bli forvekslet med medlemmer av Boot Boys.

Også skal man ikke glemme at de aller, aller, aller fleste (ordentlige) skinheadene i Norge har null og niks med høyreekstreme å gjøre. Men mer med sekstitallet og ska å gjøre. Jeg syns det er en kul stil, jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:32   #26
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen min gjør det fordi han har verdens strieste hår, og kan dermed ikke ha noen frisyrer uten at han ser helt sprø ut. Jeg syns det er sexy med menn som barberer seg på hodet (vel å merke hvis de kler det).

Gammel 06-03-08, 21:37   #27
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Mannen min har tykt hår. Alt for tykt, derfor barberer han hodet. Ikke alt da 2-3mm er igjen. Og han har ikke måne eller noe. Bare tykt hår som ikke går an å gjøre noe med.
Synes han blir så fin atte når håret hans er så kort.

Samme her.

Gammel 06-03-08, 21:38   #28
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~froggie~, her.

Det er bedre å barbere helt nedtil hodebunnen eller i det minste på minste millimeter når man har måne, enn å ta på skylapper og tro man er som før.

Ja, skylapper er generelt veldig lite kledelig. Selv om de jo tar en del av oppmerksomheten vekk fra månen.

Gammel 06-03-08, 21:44   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, skylapper er generelt veldig lite kledelig. Selv om de jo tar en del av oppmerksomheten vekk fra månen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:44   #30
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv liker jeg menn både med og uten hår på hode, skylapper derimot er som Skilpadda sier ofte ukledelig.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:57   #31
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Menn som barberer seg på hodet

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 22:05   #32
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Menn som barberer seg på hodet

Jeg er enig med resten. Heller barbert hode enn dårlig hentesveis.
Synes det kan være skikkelig flott og barskt også

Gammel 06-03-08, 22:29   #33
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Mannen min gjør det fordi han har verdens strieste hår, og kan dermed ikke ha noen frisyrer uten at han ser helt sprø ut. Jeg syns det er sexy med menn som barberer seg på hodet (vel å merke hvis de kler det).

Næsj. Det er mannen min som har verdens strieste hår. Og han ser sprø ut også. Iallefall på håret. Han er sprø.

Gammel 06-03-08, 22:48   #34
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg barberte håret bort i en periode, men har de siste 3-4 årene valgt å få meg litt sveis igjen. Men nå begynner jeg å savne den deilige følelsen av å våkne på morgenen, hoppe inn i dusjen, tørke seg og så løpe ut av døra.
Nå må jeg jo pinadø fikse det pokkers håret da.

Om 10 dager skal håret bort igjen (eller sånn 2-3mm over hele) + at skjegget skal få en god trim *langhåret*

Gammel 06-03-08, 23:25   #35
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Synes det er helt greitt jeg, myyyye bedre enn fjoner og hentesveis.
Har selv en bror som har slitt med tynne hårfjoner og at han tidlig mistet det meste av det lille håret han hadde. Så da denne "moten" kom og alle skulle være sånn på håret så ble det jo kjempebra for ham. Han kler iallefall mye bedre barbert sveis, enn viker til langt bak ørene, og fjoner.

Gammel 07-03-08, 19:56   #36
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Mannen min har tykt hår. Alt for tykt, derfor barberer han hodet. Ikke alt da 2-3mm er igjen. Og han har ikke måne eller noe. Bare tykt hår som ikke går an å gjøre noe med.
Synes han blir så fin atte når håret hans er så kort.

Samme her.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:40   #37
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Mannen min har mye, tykt hår som ikke er tynt noe sted. Han har heller ikke høye viker. Likevel barberer han seg på hodet. Det er enkelt, lettvint og han synes vel det ser ålreit ut. Iblant så lar han håret vokse ned til haka/skuldrene, men nå er det en stund siden sist. Han syntes det var slitsomt med all børstingen.

Jeg kunne forøvrig ikke brydd meg mindre om hva slags frisyre han har. (Med mindre han hadde hatt veldig tynt hår og/eller høye viker. Da hadde det blitt barberingstvang)

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:47   #38
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Gud skapte mange vakre hoder. De som han ikke ble helt fornøyd med, dekket han med hår."

Gammel 07-03-08, 22:57   #39
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Det gror ikke gress på en travel vei". Kontres kjapt med "Ingen vits i å legge tak på en tom låve". :det beste fra Det Beste:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 23:04   #40
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

"Det gror ikke gress på en travel vei". Kontres kjapt med "Ingen vits i å legge tak på en tom låve". :det beste fra Det Beste:

Men hvordan får enkelte så blankpolert skalle? Altså av de som tar absolutt alt.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bowlingkule, sexy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.