Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fredagshunk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-08, 01:55   #21
Wit
Av og på bruker

Wit sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fredagshunk

Brad Pitt....... :drømme:

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 02:27   #22
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Elinblu, hvor er du

Var helt sikker på at du skulle glede meg med ett bilde av Jude i denne tråden

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 03:06   #23
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg overser tittelen glatt, og svarer på selve innlegget. I farten kommer jeg bare på Dr. Callie Torres i Greys og Eowyn i LOTR:

Hun skulle fått meg også, hvis jeg holdt på med sånt.

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

:enkel:

Øverst: Jøkk.
Nederst: Jømmi.
Liker snille gutter, jeg. Eller, han her kler å være slem:

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Velger en norsk en for kvelden jeg

Sam Rockwell som Chuck Barris i Confessions of a Dangerous Mind:

Gammel 01-03-08, 03:12   #24
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Her, Lykkex3:

Jude Law som Graham Simpkins i the Holiday:

Gammel 01-03-08, 10:21   #25
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Hmmm, karakterer?
Jo, Armand fra IWAV for eksempel.
Aragorn er selvskreven!
Og - Gil Grissom i CSI, jeg digger den beksvarte humoren hans og det grisesexy glimtet i øynene...
Og innrøm det jenter: De fleste av dere har vært bittelitt forelsket i Johnny Castle (Patrick Swayze) i Dirty Dancing...

Gammel 01-03-08, 10:32   #26
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Og innrøm det jenter: De fleste av dere har vært bittelitt forelsket i Johnny Castle (Patrick Swayze) i Dirty Dancing...

Joda, men det var vel på den tiden jeg også var overbevist om at George Michael var straight!

Min fredagsgodbit: (selv om det har blitt dagen derpå)

Gammel 01-03-08, 10:33   #27
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Peter Krause som Nate Fisher i Six Feet Under - den søteste og mest sympatiske skikkelsen jeg kan tenke meg:

Opprinnelig lagt inn av Lykkex3, her.

Elinblu, hvor er du

Var helt sikker på at du skulle glede meg med ett bilde av Jude i denne tråden

OK, til ære for deg - Jude Law som slesk playboy i "Den talentfulle Mr. Ripley":

Gammel 01-03-08, 12:04   #28
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mmmm.

Sist redigert av Maiden : 01-03-08 kl 14:12.
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 12:39   #29
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røyk i kjeften er skikkelit turn off. :blæh:

Gammel 01-03-08, 12:55   #30
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Litt seint ute, men det går an å sikle i dag også.

Jordan Catalano fra My so-called life

Miguel Alvarez fra Oz

Nancy Callahan fra Sin City

Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 12:57   #31
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var en veldig kjekk kar på apoteket på Oslo City i dag. Han jobbet der og var ring-fri.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 13:08   #32
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Røyk i kjeften er skikkelit turn off. :blæh:

Da var bildet blitt endret.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 13:43   #33
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Brad Pitt i Season of the falls (skrives det slik??)

Gammel 01-03-08, 13:54   #34
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gethosmurfen, her.

Brad Pitt i Season of the falls (skrives det slik??)

Nei, det skrives "Legends of the Fall"

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 14:03   #35
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Dr. Daniel Jackson.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 16:25   #36
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det var en veldig kjekk kar på apoteket på Oslo City i dag. Han jobbet der og var ring-fri.

Da håper jeg du ikke trengte hemorroidesalve eller lusekur.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 17:33   #37
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Her er det umulig å bestemme seg ...
Scofield i Prison Break:

Aragorn i LOTR:

Gabe Dimas i Six Feet Under:

Warric i CSI:

Sawyer i Lost:

Og sånn kunne jeg fortsatt hele kvelden

Gammel 01-03-08, 17:55   #38
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Peter Krause som Nate Fisher i Six Feet Under - den søteste og mest sympatiske skikkelsen jeg kan tenke meg:

Han er en god nr. 2. Eller rettere sagt – han er nr. 1 når det gjelder kombinasjon sex appeal og personlighet. Når det kommer til utelukkende det fysiske aspektet er det ingen over, ingen ved siden :

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 19:46   #39
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Gud jeg er kjedelig. Jeg kommer ikke på en eneste en.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:30   #40
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Han får være søndagshunk han her

Synd for Orlando Bloom at han blir satt sånn i skyggen sammen med Johnnygutten!

Emneord
hunks, sikling

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.