|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?
|
|
|
#23 |
|
Ute på tur
|
Du har nok rett i det.
|
|
|
#24 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Den unge mannen blir som regel levert først i barnehagen sammen med en annen unge. Han blir levert ca. 0730. Vi synes det er topp å levere så tidlig ettersom personalet har god tid til en prat sammenlignet med en halvtime eller enda senere.
|
|
|
#25 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Under normale omstendigheter, og når mannen har dagvakt, leverer jeg ztjerna rett etter barnehagen åpner 0730. Han er da enten først eller en av de første. Som regel kommer det noen rett etterpå. I disse dager leveres han sjelden før 0900 - og ofte nærmere 10 - og vi ankommer gjerne samtidig med noen da også. Sist redigert av Mei : 25-02-08 kl 22:08. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Har fått viljen sin
|
Det tenker jeg også de gangene jeg leverer ztjerna som førstemann. Han får en rolig start og mye oppmerksomhet. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Høres kjent ut. De fleste barna i vår bhage leveres mellom 0900-1000. Jeg leverer rundt 0900 og da er det maks 2-3 barn på avdelingen. Dette er en bhage sentralt i Oslo. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Har dere fleksitid siden dere kan levere så seint? Vi jobber 8-16 begge to, og Lillemor kommer tidlig og går seint stakkars lita. Men vi får det ikke til på annet vis. Hos oss leveres mange barn så tidlig som 7.30, men når vi henter er det tynt i rekkene.
|
|
|
#29 |
|
Har fått viljen sin
|
Nå er jeg sykemeldt, og har derfor mer eller mindre ufrivillig rolige morgener. Ellers leverer vi kun sent når mannen har kveldsvakt. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
intro
|
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Vår barnehage åpner 7.30. Ett barn leveres som regel mellom 7.30 og 8, og så følger resten på fra litt over 8 og fram til 9, har jeg inntrykk av. Når jeg kommer 8.15 (på dager med selvdisiplin
|
|
|
|
#31 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Vi bor sentralt øst, og her leveres det generelt sent og hentes tidlig. Før 09 og etter 16 er det nesten tomt har jeg på følelsen av. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Jeg har flexitid og kan derfor jobbe fullt og i tillegg levere sent og hente tidlig i barnehagen. Vi har kjernetid mellom 1000-1400, utenom det er det helt opp til meg hvor / når jeg jobber de resterende timene. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
flisespikker
|
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Vi har fleksitid begge to, ja. Og så henter vi ham ca. halv fem-kvart på fem, det vil si rett før stengetid. Han har ikke noe lyst til å bli hentet tidligere, han liker så godt den siste timen med helt fri lek i skolegården. Tror han ville likt å bli levert tidligere også, så det ble litt mer tid til rolig lek før oppstilling og avmarsj.
|
|
|
#35 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Her er brnehagen open mellom 07.00 og 16.15. Vi leverer som oftast 8.00 og hentar 15.00. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?På min avdeling så kommer det vel en 2-4 stk rundt klokka 7.30 når vi åpner. Deretter så kommer det et jevnt sig fram mot klokka 9, så har vi noen som kommer mellom 9 og 10. Jeg syns egentlig det er greit at det ikke kommer så mange i slengen for da får vi tid til å ta skikkelig i mot de som kommer og å få evt beskjeder fra foreldrene. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Monsoon: Er det en enavdelingsbarnehage han går i? For om det er flere avdelinger der så burde det jo være mulig å slå seg sammen med en av de andre avdelingene slik at han slipper å være så lenge alene. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Smugleser
|
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Vår barnehage (Oslo) åpner ikke før 0745, og foreldrene får ikke lov å gå før kl 8 (de ansatte må tydeligvis ordne et eller annet?). Har inntrykk av at de aller fleste blir levert før 9, kl 0830 er det nokså fullt.
|
|
|
#40 |
|
Einsam
|
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Vi bor i ei lita grend, barnehagen har under 15 barn totalt. Det er 3-4 som leveres fast mellom halv åtte og åtte, ellers kommer de litt etterhvert frem til halv ti. Ikke mange som har 8-16 jobb av oss foreldre, dermed får ungene ofte kortere dager. |
|
|
|
![]() |
|
|