Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnevennlig kafe i Oslo?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 19:16   #21
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnevennlig kafe i Oslo?

Kan ikke huske noe lekerom fra sist jeg var på Kjøkken og Bar?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 19:17   #22
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg husker sikkert feil. Datteren min er 16, så det er en stund siden jeg var på utkikk etter den slags.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 19:20   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Det var synd, de hadde god mat.
Jaja, da slipper vi å dra bomtur, hvertfall.

Ja, vi var der masse i permisjonen, og flere ganger etterpå også. Vi bor ikke så langt unna og i en periode reiste vi forbi hver dag. Veldig gode sandwicher og hyggelig atmosfære.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 19:30   #24
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Sist jeg var der, rett før jul, var lekerommet der fremdeles. Eller, det er vel egentlig et lekehus med et par puter i. Helt innerst, rett før man kommer til doene. Snuppa var ikke overbegeistret.

Gammel 18-02-09, 21:28   #25
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg husker sikkert feil. Datteren min er 16, så det er en stund siden jeg var på utkikk etter den slags.

Sist jeg var der (over to år siden) hadde de et bittelite lekehus helt innerst. Ikke noe særlig med leker der, ganske slitent (lekegreiene, altså) og vogner tror jeg man må sette utenfor nå.

Ser at noen nevner Clodion her, og det må være en av de fineste kaféene i Oslo. Har ikke vært der siden jeg fikk barn, men jeg husker at det var en del småbarnsfamilier der. Utrolig deilig atmosfære der, i hvert fall.

Gammel 18-02-09, 21:35   #26
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønte ingenting da jeg så svaret mitt over her, kunne ikke huske at jeg hadde skrevet dette for bare noen få dager siden. Inntil jeg så at tråden var over et år gammel.

Gammel 18-02-09, 22:25   #27
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Oh, det la ikke jeg merke til

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 13:03   #28
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Clodion, hvor ligger det?

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 13:06   #29
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Clodion, hvor ligger det?

På Frogner. Bygdøy Allé. Veldig koselig.

Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 15:14   #30
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Cafe Mathia på bymuseet i frognerparken.

Mecca er som sagt stengt ja og jeg har hørt at det ikke åpner med det første heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.