Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker du nick?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-08, 16:35   #1
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du nick?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg husker nick veldig godt, og vil si at jeg har god oversikt over de aller fleste her inne. Det er mer enn halve moroa med å være på forum, synes nå jeg.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:29   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg legger merke til dem som er aktiv. Men dem som er mindre aktiv legger jeg dessverre ikke merke til.

Gammel 04-02-08, 19:42   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg legger merke til dem som er aktiv. Men dem som er mindre aktiv legger jeg dessverre ikke merke til.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:15   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg husker Berglijot, og Berglijot husker meg.

Sjølvsagt.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg tror du tar feil.

Om du, etter alle disse årene på nett, ikke hadde husket meg hadde jeg seriøst blitt fornemet på nett.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:23   #5
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Ein del nick kjenner eg igjen frå andre forum. Andre legger eg meg på minnet ut i frå det dei skriver.

Er ikkje blant dei mest aktive her, så at ingen veit kven eg er, ville ikkje overraska meg.

Gammel 04-02-08, 20:44   #6
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husker mange nick og jeg husker mange avatarer. Når det gjelder personlighet og typer, så husker jeg ganske godt de som skriver mest her på forumet også. Og så er det de som jeg tror jeg husker nick og/eller avatar på, men som plutselig forvirrer meg.

Da det ble jul og mange gikk bananas med ny juleavatar gikk det fullstendig i ball for meg. Har ikke helt fått lest meg opp på hvem som er hvem igjen ennå. Tror jeg egentlig må lære alt på nytt.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:33   #7
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

noen husker jeg andre ikke,men tviler på at noen husker meg egentlig, fordi jeg er lite her inne.

"The way you make mee feel"

Sist redigert av Siw : 04-02-08 kl 16:01.
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:34   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke peil i det hele tatt på hva hver enkelt har skrevet om før, selv om jeg husker aktive nick veldig godt.

Gammel 04-02-08, 15:58   #9
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg mener at jeg husker de fleste her inne. Kjenner en del igjen fra NM. Noen har i tillegg utmerket seg med skrivemåte og sterke meninger.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:44   #10
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det virker da som om det er enkelte du husker spesielt godt, og også husker hva de har skrevet før.

Hysj da, fnatten.

Gammel 04-02-08, 15:45   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det virker da som om det er enkelte du husker spesielt godt, og også husker hva de har skrevet før.

Jeg bare later som. Dessuten husker jeg nick, det skrev jeg jo.

Gammel 04-02-08, 16:38   #12
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg gjenkjenner avatarer og husker nick. Selvfølgelig mer på dem som er litt utenom det vanlige eller mer aktive.

Gammel 04-02-08, 19:32   #13
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg husker en del nick. Og etter hvert legger jeg meg opp en mening om hvordan denne personen er.

Men ofte blir jeg overasket over personen som jeg IKKE husker men som har mange flere innlegg enn meg.

Og jeg har fått det for meg at ingen vet hvem jeg er.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 09:32   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen nick husker jeg godt - andre har jeg ikke helt kontroll over. Om det handler om nickets fortreffelighet, sammensetning nick/avatar eller selve innleggene er jeg ikke helt sikker på.

Gammel 05-02-08, 09:57   #15
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Husker de fleste nick. Spesielt de som har vært her en stund.

Er ikke så veldig aktiv her inne, og jeg har et ordinært damenavn til nick så jeg føler at jeg er ganske anonym her.

Gammel 05-02-08, 10:37   #16
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Husker de fleste nick. Spesielt de som har vært her en stund.

Er ikke så veldig aktiv her inne, og jeg har et ordinært damenavn til nick så jeg føler at jeg er ganske anonym her.

Jeg kommer aldri til å glemme hvem du er etter den smiley-tråden. Utrolig morsomt, jeg tenker på den innimellom når jeg ser rar smiley-bruk.

Gammel 05-02-08, 11:23   #17
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg husker endel nick (de viktigste?). Men om noen bytter nick og avatar, for så å lage en tråd som "Det er jeg som var....", så har jeg ikke peiling på hvem det er snakk om.

Mitt eget nick ble til ved en tilfeldighet. Jeg hadde prøvd å registrere meg med flere nick jeg syns var ganske fine, men alle var opptatt. I frustrasjon hamret jeg inn pippimamma og tenk, det var ledig.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 11:29   #18
pippimamma

pippimamma sin avatar

Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Leste nettopp smileytråden til carolin og brøt ut i dagens første gapskratt.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 11:30   #19
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Og jeg som trodde jeg var ganske så anonym her.

Gammel 05-02-08, 11:59   #20
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Du burde være stolt over all latter og glede du har forårsaket, Carolin.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.