|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?
...Som om jeg skulle sagt det selv...
|
|
|
#4 |
|
saftig
|
Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?Helten er sjelden syk, men de gangene han er det tar jeg hensyn og pleier litt. Når jeg er syk får jeg klare meg sjæl.
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?Mannen er omsorgshelten her i huset. Jeg er jo omsorgsfull, det er ikke det, men jeg liker ikke sykdom, jeg blir litt redd av at han er hjelpeløs og avhengig av meg og jeg blir klønete og teit. Jeg er ikke noe særlig på Lilles sykdom heller, i hvertfall ikke hvis mannen er hjemme, for han er så mye bedre på dette. Jeg er mye bedre på å organisere og administrere i kriser enn å trøste og bære. Jeg har aldri noensinne vurdert et omsorgsyrke, jeg liker jo ikke syke folk. Jeg tror ingen ville likt å komme til en lege som sa" ææææsj, du lukter ekkelt, hadde du tenkt at jeg skulle se på de byllene? Nei, ellers takk!"
|
|
|
#6 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?Nja... Da jeg er omsorgsfull til et visst punkt kanskje. Da mannen opererte kneet i forfjor ble jeg etterhvert lei. Men det kan ha noe moed at jeg hadde to syke småbarn samtidig og knapt nok sov selv.
|
|
|
#8 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?Jeg jobber jo med å pleie andre mennesker.
|
|
|
#9 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?Jeg er visst ganske omsorgsfull - faktisk. Vet ikke om det kommer at et egosistisk behov for å hjelpe og være til nytte. Men jeg foretrekker at folk rundt meg er syke på en sånn måte at jeg kan gjøre noe for å forbedre tilstanden - helst ved at jeg løper ut og kjøper blader, cola, sykemat eller liknende.
|
|
|
#10 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?Sykt barn får gullomsorg, og det er naturlig nok jeg som har hovedansvaret når barnet blir sykt. Jeg bestemmer alt fra oppvekkingsklokkeslett til væskebalanse og medisinering.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?Tror nok de er gode, men kjenner at jeg nok ikke har så god tålmodighet med mannen som med barna |
|
|
|
#12 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?Jeg har en liten sykepleier i meg etter flere år med ansvaret for et barn med spesielle behov, så hvis kjæresten skulle være syk/redusert/sliten el. blir han også dullet med i den grad jeg kan pga. avkommet. Det kommer helt naturlig (egentlig helt fra jeg var liten).
"Natten her, er ikke bare et stjernevær. Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.) Sist redigert av Aminta : 03-02-08 kl 14:43. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?Det er veldig situasjonsbetinget.
|
|
|
#14 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?Jeg har tatt vare på andre hele mitt liv, helt fra jeg var lita jente.
|
|
|
|
#16 |
|
En Som Trener
|
Denne kan jeg forresten signere ja! Må være litt alvorlig før jeg blir veldig omsorgsfull, det glemte jeg å presisere. Å gå hanglete på jobb i 14 dager, men nekte å gå til legen og kreve å bli tatt hensyn til hjemme, det godtar jeg ikke! :furie:
|
|
|
#17 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?Eller i 6 uker gå med halsbetennelse og deretter bihulebetennelse og 39 i feber og gå på jobb, men kreve å bli fritatt for alt av nattevåk etc og nekte og gå til lege! Håper det aldri skjer igjen. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
En Som Trener
|
|
|
|
#19 |
|
saftig
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?Jeg duller og ordner når mann og barn er syke. Men ikke alltid jeg syns det er morsomt, nei. |
|
|
|
![]() |
|
|