Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bursdagsfølge ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-08, 23:49   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsfølge...

Jeg lager alltid en kanne kaffe, og setter frem kopper og fat også. Jeg har ofte en mer voksen kake på bordet også. Men jeg sitter ikke og underholder dem.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 23:57   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke kaffe er alminnelig høffelighet. jeg drikker ikke kaffe, lager aldri kaffe og kommer ikke på at andre vil ha det. Vann med isbiter, byr jeg der i mot alle på.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 23:52   #3
Oyoy
Alltid våken

Oyoy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Med så små unger invitert er det jo store muligheter for at en og annen vil ha med seg mamma inn. Jeg hadde nok gjort klar litt drikke og gitt besjed om at de fikk forsyne seg med det de ville ha.
Men alle er vi så forskjellige, kanskje hun er vant til at folk ordner seg selv og ikke tenkte på det.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 23:27   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid mat og drikke til foreldre også. Det skulle bare mangle, det er vanlig høflighet. MEN; de bør ikke forvente å få noe spesielt. Samme mat og drikke til dem som til ungene.

Gammel 29-01-08, 23:53   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har alltid mat og drikke til foreldre også. Det skulle bare mangle, det er vanlig høflighet. MEN; de bør ikke forvente å få noe spesielt. Samme mat og drikke til dem som til ungene.

Jeg lager imidlertid kaffe til de voksne i tillegg.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 23:44   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Skjønner det kan bli hektisk på slike bursdager, det vet jeg jo sjøl. Men, begge foreldrene var der og mamman hadde også tid til å sitte litt sammen med oss voksne.

Det var sikkert som flere sier, at hun ikke tenkte på det, rett og slett.

Gammel 29-01-08, 23:54   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har alltid hatt kake og kaffe til voksne. Og har alltid fåt det hos andre også. Vi serverer det samme som barna får. Det er jo alltid massevis igjen etter barna!

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 23:58   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg serverte brus, juice og iste i Ibens bursdag. Det holder lenge.

Gammel 30-01-08, 20:31   #9
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bursdagsfølge ...

Det er nok mest vanlig å tilby til foreldrene det samme som barna, + kaffe/te i tillegg. Men en kan bli ganske svett i en barnebursdag, så det er ikke sjokkerende at det ble glemt.

Men hadde jeg hjulpet litt til med servering, så hadde jeg nok ikke kvidd meg for å ordne opp litt til meg selv også, kanskje også til den svette mamma``n? :årneropp:

Gammel 30-01-08, 20:35   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Bursdagsfølge ...

Jeg synes det ville vært naturlig å i hvertfall si at foreldrene bare kunne forsyne seg av det barna fikk (av både drikke og spiselig ting), hvis man hadde det litt travelt selv med alle barna.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.