Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-08, 22:21   #21
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Opprinnelig lagt inn av Helle, her.

Men vær klar over at det ikke er fremkommelig med barnevogn, ikke engang reisetrille på fortauene der. Fortauene er veldig smale og høye og alle butikker og restauranter ligger langs denne veien. Og som sagt er det ganske stor trafikk og ikke mulig å trille i gaten i stedet...

Er ikke helt enig her...
Fortauene er ganske smale ja, men det går helt fint å trille vogn.
Vi hadde med en Brio sportstrille og en reisetrille, hadde ingen problem med å
komme fram. Mannen er litt utålmodig så han gikk i veien, inntil fortauene(noe jeg så
flere gjorde) det er ganske mye folk ute å går om kvelden og hvis man
har dårlig tid kommer man seg ikke så raskt frem.....
Har vært der flere ganger og skal dit nå til sommeren igjen (Agia Marina)

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 22:32   #22
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er ihvertfall glad vi ikke hadde noen vogn å dra på. Ganske ufremkommelig etter min mening og trillet i gaten hadde jeg ihvertfall ikke gjort. Så ingen andre som gjorde det heller. Da vi var der for da var det mye trafikk. Men det kan jo sikkert variere og kommer også an på øyet som ser. Har vært mange plasser og det er det vanskligst fremkommelige stedet jeg har vært på sånn sett. Ellers var jo hotellet og alt annet kjempefint.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:54   #23
Belle
Nybegynner

Belle sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Belle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har vært 2 ganger i Chania og bodd på STEFAN VILLAGE.

Trivdes godt.
Hotellet har fine leiligheter.
Områder et nydelig (masse fine blomster etc).
det er flere basseng, lekeplass for barna og kort avstand til restauranter og butikker.
Man må krysse en vei for å komme til stranda men jeg syns bare edt var enf ordel at hotellet ligger litt bakenfor "alt" det andre.
Samtidig er det ikke lengere unna enn at du går til stranda på 3-5 min

Jeg reiser gjerne tilbake.

Ser Ellafonissi er nevnt. Jeg ville aldri reist dit og bodd der. Det er en helt nydelig strand (kalles de greske maldivene) men det er ingenting annet der. Ett hotell, en strand...ingenting annet......
Vi har reist dit på dagstur begge gangene...men bo der..nei takk

Belle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.