|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Dysleksi og stor bokstavJa, de som SIER de har. For det er en del der ute som garantert IKKE har det men som bruker det som en unnskyldning, noe som igjen går utover de som faktisk har.
|
|
|
#23 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dysleksi og stor bokstav
Er du logoped? Siden du med sikkerhet kan si hvem som har dysleksi og ikke? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Dysleksi og stor bokstavJeg skjønner at det ikke er vits i å ta denne diskusjonen med deg da du er farget av dine egne opplevelser.
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvem av oss er IKKE farget av våre egene opplevelser? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sviiisj!!
|
Det kan nok også godt hende. Hvis man f.eks. har en unge på fanget.
|
|
|
#27 |
|
En Som Trener
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dysleksi og stor bokstavMannen min har dysleksi. En av de tingene han sliter mest med er små og store bokstaver. For ham er det lettere å skrive på PC enn for hånd. Jeg har undret meg mang en gang over hvordan han klarer å skrive store bokstaver midt i ord osv. Han ser jo selv at det er feil hvis han leser det etterpå, men mens han skriver kobler han det ikke. Underlige greier synes jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|